joi, 20 mai 2010

Crini si gradinuca

Incep prin a va da minunata veste ca Andrei este bine si a terminat de ieri injectiile.Acum este un pic ragusit,ii mai curge un pic nasucul,dar este fericit,alintat si pus pe sotii.Daca tot ne-am linistit cu totii m-am gandit sa mai dau o raita printre floricele.
Crinul meu din casa nu mai voia sa infloreasca si i-am taiat toate frunzele...cam dur,stiu.Insa acesta este rezultatul:

Am cumparat de pe www.seminte.de bulbi de crin pitic.Erau trei bulbi,teoretic era unul rosu aprins,unul galben si unul alb;dar practic...

Nu sunt foarte dezamagita pentru ca sunt frumosi,insa imi pare rau pentru ca nu este ceea ce am cumparat si in imaginea de pe ambalaj era cu totul si cu totul altceva.

Dimineata cand ma trezesc primul drum e la bucatarie,ma uit pe fereastra si imi vad gradinuca.

Pe loc ma binedispune si ies in curte sa le vad mai de aproape.Garofitele sunt pline de flori,care miros superb(din pacate am ramas fara miros acum din cauza racelii si nu le mai simt:)

Trandafirii pitici sunt foarte frumosi si tufa a crescut neasteptat de bine si este plina de flori.

Si ele sunt o parte din surpriza pe care mi-o ofera gradinuca.Nu stiu ce flori sunt,dar sunt tare frumusele.

Covoras de flori albastre(v-am mai spus ca sunt albastru inchis)


Craitele nu se afla printre primele in topul preferintelor mele,insa imi plac pentru ca sunt robuste si dau cu adevarat o pata de culoare gradinii.

De abia astept sa vad ce alte floricele imi vor inflori.
Suntem toti trei raciti...tata a fost ultimul lovit,dar suntem bine.Eu si sosul suntem fara miros,dar suntem foarte incantati ca nu-l mai chinuim pe Andrei cu injectiile....Cat de curand si poze cu obraznicutul casei ;)
Va dorim o zi excelenta!

14 comentarii:

  1. Ooo, excelent, ce veste buna!!!!

    Iar florile... no comment! Bine, hai sa zic, totusi, ceva! Sunt superbe!

    RăspundețiȘtergere
  2. Mamica lui Andrei,ma bucur ca te-a cuprins starea asta predispusa spre verde si colorat...floricelele carora nu le cunosti denumirea sunt garofitze de gradina.Stiu pentru ca si mie mi-au placut si nestiind cum sa le "procur",primavara trecuta am cautat imagini pe net si le-am depistat.Apoi am gasit semintze si am incercat sa le cultiv prin rasad.Nu l-am mai repicat ci am pus plantutzele direct afara dar cam tarziu sa mai devina suficient de viguroase si sa-nfloreasca .Le-am protejat si acum au format tufulitze care vor inflori cat de curand.Aple4aca-te si simte-le mirosul,discret dar suav.Pe la noi ploua de multe zile,temperaturile sunt sub 10 grade asa ca n-am mai fost la tzara de o saptamana si sunt chiar ingrijorata de e(in)volutzia plantutzelor mele.Mai am in cutii o parte din rosii,ardeii,vinetele si conopida,deasemenea si rasaduri de flori pe care nu le-am plantat din cauza climei capricioase.De altfel nu-mi amintesc sa ma fi hazardat in vreun an din cei cativa in care ma ocup cu pasiune de asta sa fi plantat rasaduri inainte de Sf.Constantin si Elena doar ca daca ...privesti in curtea "vecinului",ha,ha,ha parca te apuca asa o ...harnicie!!!! Pa,Catrinel,sa va fie numai bine!Mira

    RăspundețiȘtergere
  3. Ma bucur ca nazdravanul si-a revenit...ce bine! Hai sa va reveniti cu bine si sa va bucurati de vreme buna!

    RăspundețiȘtergere
  4. În primul rând, ce bine că v-aţi înzdrăvenit şi aţi scăpat de injecţii! Ne bucurăm pentru voi.
    În al doilea rând, florile sunt superbe.

    RăspundețiȘtergere
  5. Crinul ala crem (sau galben) e superb...Are miros? Bine ca a scapat Deiu de injectii, micutul de el. Multa sanatate si distractie placuta baietului :), am auzit ca e maia la voi si are cine sa-l rasfeteee... :)))

    RăspundețiȘtergere
  6. Silvia iti multumesc!Tu cu gradina cum mai stai?De la tine m-am imbolnavit io cu capsunul catarator,numai ca al meu are nist frunze cat o zi de post si nici o floare.

    RăspundețiȘtergere
  7. Mira nu cred ca sunt garofitele de care zici tu pentru ca acestea seamana cu floarea de nu ma uita la marimea floricelelor si nici nu miros.Sper ca gradina ta de la tara sa fie in regula.

    RăspundețiȘtergere
  8. Ana multumim si voi sa va bucurati de vreme frumoasa,ca la noi cam ploua.Acum ce a mai iesit un picut soarele.Week-end frumos va dorim!

    RăspundețiȘtergere
  9. Iulia nu are miros crinul.E distractie mare ,mai ales ca si eu sunt mai libera si mai odihnita.Il plimba maia cu bicicleta de nu mai are aer.Din pacate cu soarele stam prost tare.

    RăspundețiȘtergere
  10. Catrinel... ea sta bine, pentru ca eu nu prea mai stau de ea. :))

    Adica, spre rusinea mea, anul acesta i-am rugat pe doamna si domnul care ne mai ajuta pe noi la diverse treburi, sa se ocupe un pic si de gradina. Sa sape copacii si sa planteze legume.

    La noi se anunta un an incredibil de aglomerat, noi tot lansam game noi la Soap Mill, vrem sa deschidem si un magazin...

    Ca atare... capsunii au picat pe capete (cei 9 puiuti de carpatin au avut grija de asta), mai am doar 2 cuiburi. Dar au avut flori multe.

    Vita creste mare si frumoasa, dar mult mai incet decat ma asteptam eu.

    Thuja se usuca pe capete, nu stiu ce are.

    Mi-au inflorit irisii de care ma rog de 2 ani sa faca flori.

    Liliecii au crescut frumos-frumos. Trandafirii, pinii si bradutii la fel.

    Toti copacii fructiferi au avut flori, asteptam roadele.

    Iar in gradina de legume: ardei, rosii, fasole, dovlecei. Pana acum.

    RăspundețiȘtergere
  11. Felicitari ca iti merge atat de bine cu Soap Mill!Multa bafta in continuare!
    Cred ca gradina e o minunatie,mai ales ca ai destul spatiu.Eu am o gradinuca mica,dar tare ma bucur de ea.
    o zi minunata iti dorim!

    RăspundețiȘtergere
  12. Buna ziua,Catrinel! Mie mi s-au parut a fi garofitze de gradina din acea specie turceasca,iar faptul ca m-am inselat e dovedit prin lipsa totala a parfumului si nu neaparat prin inflorescentza postata care pare a fi un soi (hibrid)de "dianthus barbatus".
    Sa ai spor la treburi si sarbatori cu bine! Mira

    RăspundețiȘtergere
  13. Pana la urma nici nu conteaza atat de tare ce flori sunt pentru ca imi sunt foarte dragi :).
    Iti dorim numai bine si te mai asteptam!

    RăspundețiȘtergere