vineri, 14 mai 2010

Floricele mai 2010

De cam multisor nu am mai scris de floricelele mele.
Cactusii se simt foarte bine si cresc tare frumos.Sunt tare multumita de ei si am o satisfactie cu atat mai mare cu cat stiu ca i-am salvat de la inghet asta iarna,in scoala.


Metoda de udare a gloxiniilor cu ajutorul sticlei de la detergentul de vase s-a dovedit a fi foarte buna si floricelele ma rasplatesc cu boboci deocamdata si cat de curand cu flori:)

Garofitele rosii achizitionate anul trecut sunt in floare dupa ce toata iarna au stat verzi si spre surprinderea mea miros destul de puternic,spre deosebire de cele albe care arata ca forma la fel.sunt minunate si foarte harnicute.

trandafirii pitici si craitele fac si ele flori.Craitele sunt din rasadurile facute de mine anul acestea cu semintele florilor cumparate anul trecut.

Desi nu sunt adepta semanarii florilor si prefer rasadurile pentru ca controlez mai bine ce si unde pun,anul acesta m-am riscat si am pus in gradinuca un amestec de flori de vara.Fain este ca nu stiu ce imi iese si am cate o surpriza de fiecare data cand mai infloreste ceva.Ca de exemplu floarea aceasta albastra,care in realitate e un albastru mai inchis si e foarte draguta.E micuta;cred ca are maxim 10 cm inaltime.

Capsunul catarator este foarte viguros si arata foarte bine,dar semne de roade nu imi da.Ma multumesc deocamdata ca este frumosel:)

Acestia sunt crinii pitici.Deocamdata cel galben a facut niste flori micute si mai are boboci.Teoretic am unul rosu,unul galben si unul alb.Tare cred ca voi avea surpriza ca cel rosu sa fie tot galben dupa nuanta bobocului,dar poate totusi....va fi rosu:D

5 comentarii:

  1. Ma ucizi incetisor cu cactusii tai bestiali si cu garofitele alea minunate! Frumoase toate florile tale si sa infloreasca sanatos capsunul ! :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Ce floricele frumoase ai in gradinuta, Catrinel! Si pietricelele ce le-ai pus la cactusi, tare bine arata! Va doresc un weekend placut!

    RăspundețiȘtergere
  3. @Ana stiam ca iti vor placea pozele cu cactusii :D
    @Iulia multumesc!Pietricelele au rolul de a pastra umiditatea si intr-adevar arata foarte fain.Si tie iti dorim un week-end placut ca noi din pacate nu aem parte de unul prea placut.

    RăspundețiȘtergere
  4. Ce floricele frumoase ai! Să te bucuri de ele din plin. Sunt minunate şi tare ne mai înfrumuseţează viaţa.

    RăspundețiȘtergere
  5. Multumesc!Intr-adevar ne fac viata mult mai frumoasa si plina de culoare.

    RăspundețiȘtergere