sâmbătă, 29 mai 2010

Floricele si...Dei

Printre alte flori cumparate a fost si crinul acesta care imi place foarte tare si care de abia acum a inflorit

In sfarsit au inflorit si garofitele albe

Daca suntem la capitolul alb,iata si gura leului:

O floare pe care nu stiu cum o cheama si care seara se inchide si merge la culcare:

Si surioara ei galbena:


Seamana cu o margareta in miniatura:

Cam astea sunt surprizele facute de gradina astazi...si continua sa ma surprinda aproape in fiecare zi cu o noua floare.
Daca tot vorbesc de flori nu pot sa nu mentionez si despre cea mai minunata floricica:

Este foarte mandru de el pentru ca s-a tuns.Tata a bagat barca in curte sa ii faca revizia si este un adevarat magnet pentru Andrei.Partea proasta este ca ne foieste super tare pentru ca vrea urcat,coborat si iar urcat.Andrei a crescut,este greu si barca sus;deci scoate untul din noi...deocamdata din mamaie,caci mami pierde vremea cu internetul,pictatul si treaba prin casa cat mai poate profita de mamaie.Acus pleaca si trec eu la instructie cu general "Dei".
Inca o monstra cu Tianicus frezat si foarte serios ca are de reparat la barca si de coordonat supusii cam obraznici ;)

Un weekend minunat va dorim,plin de soare si linistit!

9 comentarii:

  1. Ce tunsulici e Andruska...hahahaha....are un capsor asa rotund...e un scump , asta e clar! Insa intrebarea mea este cum de a stat la tuns si ii si place?! :D
    Pup feciorul frumos si ii doresc spor la ajutat pe tata-su la revizia tehinica la barcuta!

    RăspundețiȘtergere
  2. Mai da' ce freza de soldatel aveti! Culorile crinului sunt fantastice, tare frumoase floricele ai, mai ales cea din ultimele poze! Va pup!

    RăspundețiȘtergere
  3. Ana sta la tuns cu masina fara nici o problema si chiar ii place.Noi de mic l-am obisnuit cu rabdare sa stea si acum nu-s probleme pentru ca o ia ca pe o joaca.Facem toti precum avionul.Se cam plictiseste spre final.
    Si noi te pupam!

    RăspundețiȘtergere
  4. Iulia,tu zici ca e de soldatel,taica-su ca e de puscarias si eu ca e ca in lagare:))))))))))Important este ca nu mai transpira atat de tare.
    Si mie alea imi plac:P
    Te pupam!

    RăspundețiȘtergere
  5. Foarte frumoase florile tale Catrinel! Cea alba si galbena cred ca sunt anemone si se regasesc in foarte multe culori, am si eu mai multe in gradina. Poti lasa bulbii in pamant si iarna ca sunt rezistenti la ger.

    RăspundețiȘtergere
  6. Ce baietel dragut si serios :) Si flori minunate!

    RăspundețiȘtergere
  7. @huni multumesc.Poate ai dreptate,dar eu nu am pus bulbi,ci seminte.Am cumparat plicuri cu amestec de seminte de flori de vara si printre ele au rasarit si acestea.Poate vor face bulbi.Voi vedea la toamna;ca la fel am pus semintele de dalii si toamna cand le-am smuls am vazut ca aveau bulbi(nu stiu sigur daca asa se numesc la dalii ca mai degraba seamana cu tuberculii).
    @Adriana iti mulumim si te mai asteptam cu comentarii!

    RăspundețiȘtergere
  8. Necunoscutele tale se numesc maci californieni - Escholtzia californica.Se înmulţesc aşa cum zici prin seminţe şi sigur nu fac bulb.Interesant este că se autoinsămânţează,aşa că la anul vei avea flori chiar dacă nu mai semeni.Si încă ceva,vezi că pe perioada caldurilor mari din vara s-ar putea sa cam dispara(nu cumva sa-i scoti sau sa-i tai) dar cum se racoreste vremea isi revin si infloresc pana da gerul.Daca iti plac cauta si alte culori că mai sunt si portocalii si roşcaţi.

    RăspundețiȘtergere
  9. Constantin multumesc si de aceasta data!Mi-ai dat o veste tare buna cu autoinsamantatul.Asa nu voi mai sta cu sufletul la gura in fiecare dimineata ca semintele se vor imprastia inainte sa apuc eu sa le adun cum am patit de fiecare data cu panselutele desi le-am urmarit mai ceva ca spionii.Mersi inca o data!:)

    RăspundețiȘtergere