sâmbătă, 1 mai 2010

Mi-ar placea...

...sa avem ca la calculator si noi un buton pentru delete si unul pentru ignore.Voua nu?Pe de alta parte ma gandesc ca totusi nu ar fi bine ca la furie am fi tentati sa apasam delete si apoi am regreta.Hmmmmm...Afara e soare,frumos si mai tarziu plecam la plimbare si uite cu ce imi bat eu capul de dimineata :)))
Apropo de plimbare si 1 mai.Am realizat de ceva vreme ca mie imi plac plimbarile si iesirile in aer liber,dar nu imi place sa fac gratar altundeva decat in curte.Nu ma simt ok.Am senzatia ca nu e locul meu acolo.E ca si cum m-as afla intr-un loc in care trebuie sa fac ceva,dar nu stiu ce...
Celor care va plac gratarele in "deplasari" va doresc distractie placuta si pofta mare si va rog din inima sa strangeti gunoiul in urma voastra si daca se poate si cateva peturi lasate de altii!
Distractie placuta!

2 comentarii:

  1. Imi amintesc ca la Cta , cand stateam la curte , gandeam ca si tine....imi placea gratarul din curte...si veneau si altii la gratarul din curte :D....acuma , din pacate , gratarul din deplasare este extrem de delicios....dar s-o indura Al de Sus de mine si mi s-o implini si mie dorinta...hehehehehe...
    Va pup cu drag! Sper ca ati petrecut bine azi!

    RăspundețiȘtergere
  2. Sa dea Dumnezeu sa ti se implineasca toate dorintele si mai ales asta!
    Te pupacim!Am petrecut foarte bine!

    RăspundețiȘtergere