sâmbătă, 15 mai 2010

Starea lui andrei...

...nu s-a ameliorat deloc,ba chiar ii e mai rau.Ieri dupa somnul de pranz s-a trezit plangand foarte tare ca il doare capul si urechea si am fost nevoiti sa plecam la Tulcea.Pediatra e prietena mamei si chiar daca era libera a venit la cabinet si l-a consultat.Are infectie in gat si de aici i se trag toate:tuse,febra,durerea urechii...
Eu nu sunt pro tratamentelor acasa cu leacuri babesti pana ajungi cu copilul la urgente.Eu am incredere in medici ca pana la urma ei au studii in domeniu si nu eu.M-am gandit ca vine si week-endul si am vazut ca e mai nasol decat alta data cand ii trecea de la primele doze de nurofen,asa ca am decis sa mergem la doctor.Bineinteles ca i-a dat si antibiotice avand in vedere ca are puroi in gat.Sper sa ii treaca in cinci zile ca daca nu va trebui sa faca injectii.
Azi-noapte nu s-a odihnit prea bine si s-a trezit plangand rau si nu puteam sa ii intram in voie cu nimic.A mai dormit o repriza si dupa aceea am avut un adevarat razboi cu luatul medicamentelor,dar cu multa rabdare,plansete si rugaminti am reusit s-o facem si pe asta.
Andrei observ ca se comporta ca mine cand eram micuta si ma imbolnaveam.Il ia in valuri;cateva ore zace pur si simplu ca dupa aceea cateva ore zici ca nu are absolut nimic...mananca,se joaca,doar ochisorii il tradeaza.Acum de exemplu s-a apucat de joaca.:)

10 comentarii:

  1. Regret să știu că micuțil trece prin astfel de momente.

    Îi urez sănătate maximă!

    RăspundețiȘtergere
  2. Ioiii , tzucu-i ochisorii aia lacrimosi de soricel bolnavior! Mie asa mi se rupe sufletul cand vad sau aud de copiluti bolnaviori si cu rosu-n gat...Dragul de el!
    Insanatosire grabnica lui Andruska , abia astept poze cu mutrita pregatita sa faca prostioare...

    RăspundețiȘtergere
  3. Suntem alături de voi! Vă ţinem pumnii să vă treacă repede.

    RăspundețiȘtergere
  4. @Geanina iti multumim!
    @Ana iti multumim!Sunt tehuie de cap.Este pentru prima data cand e bolnav.I-au mai curs mucisori,a mai stranutat,dar acum e prea de tot.Mai rau este ca nu stiu ce sa mai fac sa ia siropurile,ca daca va mai vomita si nu le ia va face tratament injectabil.Sunt fiarta!
    @noaptebunacopii iti multumim nespus!

    RăspundețiȘtergere
  5. Multa sanatate Deiu mititel! Astept vesti mai bune de la voi!

    RăspundețiȘtergere
  6. Multumim!De la pranz pana acum s-a simtit mai bine,insa luatul medicamentelor este o adevarata tragedie si ne este tare greu.Mai avem cel putin trei zile de tratament.

    RăspundețiȘtergere
  7. Catrinel , pai daca trebuie ajuns la injectabil e mai rau de curulet , dar e mai bine de trupusorul intreg...efectul e garantat si cu o noapte de feliute de cartof crud pe bucute , trece si durerea de injectii...Sanatate multa soricelului si voua!

    RăspundețiȘtergere
  8. Astazi la 6 a facut prima injectie in piciorus.Rau este ca trebuie sa le faca din sase in sase ore.A reactionat bine...adica nu a plans asa cum ma asteptam.Acum voi vedea cum vor fi urmatoarele ca acum nu prea stia el ce se intampla.Am venit acasa si imi zicea :Doaie pacioiu...tanti tzeapa.El deja se simte mai bine;e vesel,face traznai...ii cam alintat acuma:)Problema e ca nu vrea decat seara sa manance si noaptea bea lapte.Trecem noi si peste asta;asa cresc copiii.
    Multumim ca te gandesti la noi si te pupacim!

    RăspundețiȘtergere
  9. Eu nu sunt adepta extremelor. Adica nici la primul stranut nu ii dau antibiotic, dar nici daca vad ca se agraveaza, eu o tin pe ceaiuri.

    Bine ca v-ati dus la medic, o sa fie greu cu injectiile, dar macar stii ca infectia nu se duce la plamani sau in alta parte.

    Tinem pumnii sa treaca repede!

    Pup!

    RăspundețiȘtergere
  10. Silvia este pentru prima data cand Andrei e asa bolnav.Este intr-adevar tare greu si mi se rupe sufletul pentru el,dar chiar nu am ce sa ii fac.Exact asta mi-a zis pediatra ca daca nu face tratamentul risca sa se duca infectia la plamani.
    Mai sunt 8 injectii de facut si gata.
    Multumim de sustinere!Te pupam!

    RăspundețiȘtergere