marți, 1 iunie 2010

1 iunie

La multi ani copii!Tuturor copiilor le doresc sa creasca mari,voinici si sanatosi!Va doresc sa ramaneti curati la suflet,cinstiti si gingasi cum numai voi stiti sa fiti!

Puiul mamii,iti doresc multa sanatate,fericire si muuuuuulte impliniri!Te iubim!

Luana  sa cresti mare si sanatoasa,sa fii cuminte si sa ii dai mamei tale cat mai des prilejul sa planga...de fericire!La multi ani!

Alexandru si tie ca si Luanei iti doresc multa sanatate si fericire.Stiu ca esti baiat mare cu buletin,dar tot puiutul mamei esti.

Victor(noaptebunacopii :)iti urez multa sanatate si sa intalnesti in viata ta numai oameni buni,destepti si integri cel putin cum e mama ta.

Stargates copiilor tai frumosi le doresc numai bine si sa fie fericiti toata viata lor!

Dudu mic si capos 

iti doresc sa fii fericit si sanatos,caci frumos esti :D

Maria(Silvia) iti urez multa sanatate,bucurie in viata ta si sa cresti mare repede s-o poti ajuta pe mami cu afacerea:)
Daca am omis pe cineva va rog sa ma iertati!Toti imi sunteti dragi,dar din graba sa apuc sa scriu pana se trezeste Dei s-ar putea sa fi omis.

Tuturor mamelor va doresc sa va bucurati de copiii vostri si sa va aduca numai fericire!

6 comentarii:

  1. La multi ani puiului tau. SI tie si sotului

    RăspundețiȘtergere
  2. Catrinel , chiar am ramas interzisa de asa surpriza frumoasa! Multumesc mult de urari si da-mi voie ca , virtual deocamdata , sa va imbratisez cu drag pe toti trei , de la mic la mare si sa ii urez scumpului si nazdravanului de Andruska , LA MULT ANI! frumosi ca el , sa fie asa cum visezi si iti doresti tu , mamico , pentru el , sa cresca mare si sa fie sanatos! O zi minunata flacaului si voua! :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Draga mea, Victor îţi spune "sărutmâna" pentru urări. La rândul nostru, îi dorim numai bine lui Dei, să se facă mare, să fie sănătos şi să-l aibă Dumnezeu în grijă toată viaţa.
    În ceea ce te priveşte, ia-mă de mână şi hai la hora copilăriei, pe blogul meu. :)
    Vă pupăm cu mult drag şi prietenie,
    Victor şi mama lui Victor. :)

    RăspundețiȘtergere
  4. Ana Maria ma bucur ca ti-am facut o surpriza placuta:)Multumim pentru urari si noi te imbratisam si pupam!

    RăspundețiȘtergere
  5. Cu multa placere dragul meu Victor!Multumim pentru urari!Scuze,dar nu am avut timp sa scriu la tine!Imi fac un pic de timp si vin!:)

    RăspundețiȘtergere