joi, 17 iunie 2010

Agenda refacuta ;)

Primele lucruri facute cu tehnica servetelului au fost mai mult sau mai putin esecuri din cauza nerabdarii mele.Nu lasam vopseaua sa se usuce,nu lipeam cum trebuie pentru ca ma grabeam sa termin si sa vad rezultatul inainte ca Andrei sa se trezeasca.Dupa cateva "esece" de astea am inteles ca trebuie sa am RABDARE si ca rezultatul uneori se lasa asteptat si ca detaliile conteaza foarte mult.Nu am inca indemanarea unor doamne,care efectiv te lasa cu gura cascata,dar treaba asta cu servetelele ma relaxeaza si imi place foarte mult.Imi pare tare rau ca nu pot lucra mai mult si de fiecare data cand o fac sunt terminata de oboseala si nu fac mare lucru.
Inainte:

Dupa:

Ei?S-a mai imbunatatit ceva?

5 comentarii:

  1. oooooooo da!foarte frumos si diferenta-i clara!pup

    RăspundețiȘtergere
  2. Acest comentariu a fost eliminat de administratorul blogului.

    RăspundețiȘtergere
  3. Hola te ha quedado muy bonita
    Besos:Mayte(nuestras meriendas y manualidades)

    RăspundețiȘtergere
  4. daa, se vede clar imbunatatirea. Cu cat lucrezi mai mult, cu atat iti faci mana

    RăspundețiȘtergere
  5. Asa este.Sunt unele persoane carora le iese minunat din prima...tu de exemplu si persoane care lucreaza muuuuuuult pana sa le iasa ceva bun.Eu mai incerc pentru ca imi place tare mult.

    RăspundețiȘtergere