sâmbătă, 12 iunie 2010

Serbare...baie...soare

Joi a fost serbarea de sfarsit de an.Pe Andrei l-am luat cu mine.tot drumul i-am spus placa cu "daca nu esti cuminte te duc acasa ca sa nu ii deranjam pe copii".S-a jucat cu cei mici de la gradi,s-a plimbat de colo colo si cand s-a plictisit a cerut singur sa il duc acasa.L-am sunat pe sos si l-a luat.Eu trebuia sa mai stau ca sa imi vad elevii la serbare.Nu am reusit sa fac foarte multe poze pentru ca Andrei a vrut aparatul.A facut el cateva poze,spre marea mea surprindere reusite pentru un bebe de 2 anisori.Aceasta este una din ele:

Nu este cea mai frumoasa poza a mea,dar sigur e cea la care voi tine cel mai mult.Pozele cu cei mici nu le pun ca nu am cerut acordul parintilor.Cand a plecat Andrei acasa si bateriile aparatului erau pe zero asa ca nu am facut prea multa treaba cu pozicile:).
S-a deschis oficial sezonul "inotului"Am umflat piscina de anul trecut si am trecut la fapte ;)


5 comentarii:

  1. Pe caldura asta ce buna este o baie! Si eu vreau! :-D Ce faina e piscina lui Andrei! Va pup!

    RăspundețiȘtergere
  2. ...si eu vreauuuuuuuuu!Esti cea mai superba mamica din lume!Sa nu ratacesti poa ca va fi mare bai...va pup!

    RăspundețiȘtergere
  3. @Iulia te invitam!Te pupam!
    @mama,pana va creste Andrei inca un pic voi fi cea mai frumoasa,cea mai desteapta,cea mai talentata mamica,dupa aceea mai tarziu...cine stie ;)Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  4. Frumosi mai sunteti....Lui Andruska ii pup piciorusele de nazdravan si pe tine te imbratisez cu drag! Sa va fie de bine , cu serbarea si sa aveti vacanta frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
  5. Multumim Ana-Maria!Te pupam si te imbratisam si noi!

    RăspundețiȘtergere