joi, 3 iunie 2010

Dei

Invata si tot invata cuvinte noi.Ii place cel mai mult sa zica fute:))))))Iar va ganditi la prostii,asa-i?Nu-mi invat eu copilul porcarii...el asa ii zice la FLUTURE.:))))))))))Incarcat pentru el este "cacat" si soparla este "sopula".Scuzati-ne,dar pana va vorbi corect va tot zice porcarii fara sa vrea.
Am descoperit de curand ca ii este teribil de teama de gandaci-"dacii"si de majoritatea gazelor,mai putin fluturii si mustele.Vine repede la mine cu ochii mari si imi zice:"mami piat(speriat),fica(frica),dacii.Bataie...canu(ciocanu)"Are un ciocan de jucarie cu care le da in cap.
Cum se aude un zgomot mai puternic spune ca ii este "fica" si ca s-a "piat".Nu stiu cand a devenit asa de sperios.
Astazi cand am venit de la scoala dormea.M-am mirat pentru ca taica-su nu il culca ca sa nu il legene pe picioare.M-a lamurit imediat...s-au pus in pat la tv si Adi o inchis ochii,Andrei in joaca s-a luat dupa el si cand a dat sa se ridice sosul a constatat ca juniorul sforaia:)Si acuma face nani...V-ati prins ca altfel nu pupam eu net la ora asta:)))
va pupam!O zi faina sa aveti!

5 comentarii:

  1. dragu de el. ce scump tre sa fie sperios.
    zi buna sa ai si tu

    RăspundețiȘtergere
  2. Lasati, lasati, spuneti Dumneavoastra ca nu invatati copilul la prostii, dar noi stim care e realitatea! :)):))

    Si Mariuca o dadea cu Mui in loc de Buni... Iar la fluture, pentru ca, recunosc, m-am gandit ca ar putea iesi altceva, i-am spus fluturas. Si atunci un futuras parca nu mai e asa obscen. :))

    RăspundețiȘtergere
  3. @Veronica intr-adevar este scump si haios,dar asa de mila mi se face de el pentru ca el chiar se sperie cateodata.
    @Silvia,Ihi!:)))))))
    Si eu am incercat cu fluturas si a iesit...futulash din gurita lui Andrei asa ca...tot un drac:)

    RăspundețiȘtergere
  4. :D :D :D , io m-am distrat , pe bune! Tzuc flacaul frumos si bravo taticului...foarte tare faza! Pai sa o tot repete :)))))

    RăspundețiȘtergere
  5. Si noi te tzucam cu drag.sper s-o repete :D

    RăspundețiȘtergere