marți, 15 iunie 2010

Fara titlu...:)

Imi este din ce in ce mai greu sa ii fac poze lui Andrei.Nu mai sta pentru ca vrea el sa faca fotografii si cum aude sunetul pe care il face aparatul cand il deschid ducem o lupta pe viata si pe moarte :))))
Faina gradina lu'mami.Ia sa o vad eu mai de aproape:

Inteapa pietrisul...dar nu ma incaaaaaalt....

"Mami dacii papa Dei"(mami,gandacii il papa pe Andrei)-asta era motivul pentru care s-a urcat pe gard ;) nu ca este el obraznicut.

Flori...
Dalia alba e preferata mea dintre dalii:

Dalii cu musafiri:




Sunt superbe albinutele.Ele sunt insectele mele preferate pe langa fluturi.Din cauza ca gradina e cu multe culori ma bucur de ele toata vara.Imi place tare mult sa le urmaresc minute in sir.Ati vazut vreodata cum intra in gura leului?Sunt extraordinar de haioase cum deschid floarea si intra in ea ca sa iasa apoi pline de polen:)



Crinul acesta cica era galben:))Asa o fi la ei acolo galbenul!

Ma puteti ajuta?Ce floare este aceasta?

Nu putea lipsi:)Nu?:))

Garofita din seminte.Astia de unde am cumparat-o o laudau ca are un parfum puternic.Simtiti mirosul?Ei!Asa il simt si io ;)Sunt multumita ca sunt simpatice:D

Nalbă de gradină - Althaea(Alcea)rosea(Constantin m-a corectat si ii multumesc mult!).Ii inalta tare...

Pfuai!!!Iar am pierdut vremea la povesti pe net si am pierdut somn bun.V-am zis ca sunt in urma cu somnul?Cred ca de 100 de ori pana acuma ca de vreo doi ani si ceva nu am mai dormit cum trebuie,decat cateva zile.Doi ani si ceva ca nici cand eram insarcinata nu prea ma lasa sa dorm.Dar asta-i alta poveste.Cred ca sunt nevorbita de bat campii asa,ori ii de la somn :))
Seara super!Noapte buna!Mainne o zi minunata sa aveti!Va pupam!

4 comentarii:

  1. Am venit si eu rapid dupa mirosul de garofite...pana la mine se simte... :))
    Deci , dupa ce pup si ciupalesc olecuta bulanute de flacau , dau cu presupusul la florea aia si zic ca e un soi de bujor...asa arata!
    No , iti doresc sa recuperezi cu somnul.Va pup cu drag!

    RăspundețiȘtergere
  2. :))
    Ciupileste cat vrei la bulanele ca ai acolo ceva...Nu-i bujor ca floare-i mica.Nu stiu...
    Te pupam si noi!

    RăspundețiȘtergere
  3. Catrinel,floarea ta pare a fi o Clarkia cu flori bătute(Clarkia elegans double).Cel puţin aşa cred,deoarece nu-mi dau seama care este marimea reala a florii sau inalţimea tufei şi mă mai incurcă şi frunzele de două feluri care apar in fotografie.Caută imagini şi vezi dacă e asta.Dar ce ştiu sigur e faptul că planta vecinei nu e hibiscus ci nalbă de gradină - Althaea(Alcea)rosea.Plantă bienală,este mult mai frumoasă cea cu flori bătute.

    RăspundețiȘtergere
  4. Constantin iti multumesc mult pentru precizari!Este intr-adevar Clarkia elegans double(cu flori batute) si o am si pe cea simpla.Iti multumesc si ca mi-ai atras atentia ca am gresit denumirea plantei vecinei!Am facut modificarea si in postare.O seara minunata iti doresc si te mai astept pe aici!

    RăspundețiȘtergere