sâmbătă, 5 iunie 2010

Iunie cu flori

Gloxinia a facut in sfarsit flori:


Daliile si ele.Am confundat ghivecele cu rasaduri si in loc de galbene si albe au iesit asa:


Mi-au placut foarte tare pozele cu gura leului si nu am putut alege doar una singura...



Noi surprize in gradina:




Jardinierele cu amestec de seminte.Au rasarit niste floricele care ca forma seamana foarte bine cu gura leului,numai ca sunt foarte micute:



De jos in sus ;)

Pe toate vi le daruiesc cu mare drag,virtual...Sa aveti un sfarsit de saptamana minunat,asa cum vi-l doriti!

Va pupam!

8 comentarii:

  1. M-a uimit gloxinia aia...tare frumoasa este! Ce face nazdravanul?

    RăspundețiȘtergere
  2. Asa este!Este superba si are petalele asa de catifelate ca as sta numai cu degetele pe ele.
    Andrei este bine.Face numai prostii si curand voi scrie si despre el.In ultima perioada am fost ocupata si extrem de obosita si m-am tot culcat o data cu el.De net nici nu putea fi vorba.Am mai trecut din cand in cand pe la tine fugitiv...
    Pipici!

    RăspundețiȘtergere
  3. Buna seara,Catrinel!Ti-am admirat bucuriile vii si multicolore si sper ca ai reusit sa te odihnesti...ca s-o iei de la capat,fireste :D :D :D Spune-mi,te rog,fertilizezi plantele cu flori de obicei sau e suficienta doar pasiunea cu care le tratezi;fara gluma,se stie ca ele simt cat suflet pui pentru a ajunge sa fie admirate.Cu acelasi drag te-as invita la mine-n curte sa-ti delectezi ochii si cu florile mele,macar virtual - nu stiu cum s-o fac!? Te-ai legana cu Andrei in balansoarul improvizat de sotul meu si-ai adormi pe loc...Mai aman insa pentru ca nu toti trandafirii sunt infloriti,doar un "leu" si-a deschis "gura",lupinul,garofitele "taratoare" si-au epuizat parfumul,caldarusele se incapataneaza sa se faleasca-n soare,domnisorii,a caror seminte cred c-au fost vechi,sunt de-o schioapa dar inflorite,crinii potocalii sunt primadone,alte si vesele flori carora nu le cunosc denumirea, imi tin moralul sus-sus...Sunt sigura ca oricine ar face-un schimb - da,ofer muntele,pe-o delta,ha,ha,ha...Oare nu ti-am spus ca "acolo",la mila 23 am consimtit ca m-am indragostit? Si-a fost ...iremediabil!!! Mira

    RăspundețiȘtergere
  4. Am fertilizat doar florile de la ghivece.Pe cele din micuta gradina nu.Doar ca in toamna sau in primavara mai pun cate o galeata ,doua de gunoi de grajd luat de la vecina noastra,de la care luam si lapte proaspat.In rest multa dragoste si apa de Dunare:)
    Nu sunt fan munte,dar crede-ma ca m-am si imaginat invelita intr-un sal(ca sunt friguroasa) pe balansoar la tine in gradina respirand aer proaspat si curat,picotind...Doamne ce bine e!
    Te asteptam in Delta!
    Te sarut cu mare drag si te mai astept pe la noi!

    RăspundețiȘtergere
  5. Catrinel si eu sunt foarte friguroasa,inchipuieste-ti termostatul centralei termice pus la 24 de grade din octombrie pana-n aprilie-mai...Zilele acestea calduroase imi sunt foarte benefice,temperaturile sunt peste 25 de grade,se asteapta valori peste limite normale acestei luni doar ca pe aici,pe la munte avem avantajul umbrelor mai mult sau mai putin lungi...Nu trebuie sa fii fan munte,sa practici niscai alpinism dar cred ca tare ti-ar placea sa strabati de exemplu Transfagarasanul de la un capat la altul si nu cu piciorul ci pe patru roti...e fascinant...aproape ca un rasarit in delta Dunarii :) Dar cine stie?! Zi placuta! Mira

    RăspundețiȘtergere
  6. La munte am fost doar de doua ori si nu m-am putut bucura foarte tare de asta pentru ca era iarna.Peisajul era minunat,dar l-am vazut doar din masina pentru ca era groaznic de frig.Cred ca mi-ar placea...de ce nu?Rasaritul e tare devreme si cum eu sunt nebuna dupa somn ca am ramas in urma rau prefer un apus ;) :)) Te pupam!

    RăspundețiȘtergere
  7. Foarte frumoase florile tale Catrinel, felicitari!
    Mi s-a parut mie sau apa chiar este foarte aproape de gardul vostru?

    RăspundețiȘtergere
  8. Hehehe!Dunarea este peste strada :)Intra pe http://www.hoinarprindelta.blogspot.com/ si vei vedea mai bine ;)
    Multumesc pentru laude!

    RăspundețiȘtergere