luni, 21 iunie 2010

La multi ani!

Astazi este ziua soacrei mele.Eu traiam cu impresia ca data de 21 va fi lunea viitoare.Nu ma intrebati de ce ca nu stiu.Crezand ca va fi atat de tarziu am fost bazata ca voi avea timp sa ii fac cadoul.Am avut un soc cand mi-a zis ieri in treacat ca azi este ziua ei.Asa ca aseara imediat dupa ce l-am culcat pe Andrei am trecut la construitul macar a unei felicitari.
Asta a iesit :


Dupa cate am observat a parut sa ii placa...acu nu stiu.Eu sper sa ii fi placut intr-adevar:)


La multi ani!Sa fiti sanatoasa,fericita si sa aveti viata lunga sa va puteti bucura alaturi de noi de toate implinirile lui Andrei!

10 comentarii:

  1. "LA MULTI AI!",VIATA LUNGA SI LINISTITA,COPII BUNI SI ASCULTATORI,RESPECTOSI SI SANATOSI,!CRED CA -I INCANTATA DE FELICITARE AVAND IN VEDERE CA ESTE FACUTA DE MANUTE DE NORA ,ASTA-I CEVA NU?!SI-APOI ESTE O FEMEIE CARE APRECIAZA SUFLETUL SI SENTIMENTELE OAMENILOR,CEL PUTIN ASA-MI PLACE SA CRED.DISTRACTIE PLACUTA!

    RăspundețiȘtergere
  2. He, he, vezi de asta am spus eu să înfiinţăm un club al Gemenilor. Să-ţi trăiască mama soacră, să fie sănătoasă şi să vă bucuraţi unii de ceilalţi. La mulţi ani!
    Te pup, Catrinel.

    RăspundețiȘtergere
  3. La Multi Ani pentru buni lui Deiu!!! Foarte frumoasa felicitarea! Ai mai facut tu si alte chestii, dar asta chiar ti-a iesit super! Va pup!

    RăspundețiȘtergere
  4. La multi ani si din partea mea , cu sanatate multa si bucurii nemarginite alaturi de voi !

    RăspundețiȘtergere
  5. Va multumesc tuturor foarte mult!
    Nu am avut internet pana acum si de aceea va raspund atat de tarziu :)

    RăspundețiȘtergere
  6. Sa-i fie bine, sa nu se acopere niciodata de masti,sa te iubeasca deopotriva ca si pe fiul ei,s-o iubesti la randul tau si mai presus de toate sa fie prezenta in viata ta numai cand iti doresti !!!Mira

    RăspundețiȘtergere
  7. Multumesc mult Mira!Sa dea Dumnezeu sa fie asa cum zici!Iti doresc numai bine si sper ca esti ok!

    RăspundețiȘtergere
  8. a iesit foarte draguta, spor la lucru in continuare

    RăspundețiȘtergere