luni, 28 iunie 2010

Ploua...

de prea multa vreme din punctul meu de vedere.Am senzatia ca este toamna tarziu si mai trag o turape la calendar sa ma asigur totusi ca este de abia sfarsitul lui iunie.Trebuie sa vina nasii si programasem o plimbare pana la mare la Sulina,insa daca o a tine ploaia tot asa cred ca....vom avea cu totii un bot luuuuuung.
Vremea asta ma indispune rau.In afara de faptul ca sunt o friguroasa vremea asta imi da dureri de cap,am o stare de somnolenta continua si nici un gram de chef de treaba,pe care trebuie s-o fac neaparat.Am de invatat pentru examenul din august,dar nici asta nu imi vine.Pe Andrei cu greu reusesc sa il tin in casa.Cand au fost bunicii bunul a reusit sa il pacaleasca sa se uite impreuna la desene animate:

Acu face nani linistit,ca pe o vreme ca asta ce naiba sa faci?!
Numai gladiolele mele par incantate de vremea aceasta umeda si racoroasa.


Gladiola galbena are niste flori imense.Sunt foarte frumoase.Nu stiu ce culori vor fi caci si acestea sunt cumparate anul acesta.Un mix de bulbi cu diferite culori.
Se tot zice la tv ca vine viitura mare.Astia de aici din sat au inceput sa care saci cu pamant.Inca nu sunt speriata de inundatie la noi caci au fost apele mai mari si nu a dat Dunarea pe de laturi.Ce va fi vom vedea.Acu cum o vrea Dumnezeu ca apa n-o poti opri daca este sa vina intr-adevar.
Va pup si va doresc o zi faina si senina(este nevoie)!

5 comentarii:

  1. Ufff si la mine ploua de foarte multa vreme. M-am saturat de atata ploaie. Vreau soare sa se coaca bine fructele si sa fie dulci.
    Pup Andreiutu si tie bafta la invatat. Trebuie :))

    RăspundețiȘtergere
  2. Hehe, cred ca mai atent e bunu la desene decat Deiu! Si aici ploua de o saptamana sau mai mult, e innorat in fiecare zi; pana ieri a fost si foarte frig, azi s-a mai incalzit un pic si am avut parte si de un pic de soare, acum ploua iar...Spor la invatat!

    RăspundețiȘtergere
  3. @Veronica iti multumesc!
    @iulia sa stii ca o perioada ,scurta ce-i drept,este si Dei atent.Si la noi a fost azi un pic de soare.Zilele trecute am dat drumul la calorifer noaptea pentru ca Andrei nu sta invelit si era rece ca gheata.Groaznic inceput de vara:(
    Mersi!

    RăspundețiȘtergere
  4. Am vazut la stiri ca e jale mare pe la voi...sper ca sunteti bine , dragilor!Pup pe Andruska cel scumpic!

    RăspundețiȘtergere
  5. Suntem inca ok.Au inceput astia sa care saci impreuna cu jandarmeria si ii pun pe marginea Dunarii,ca stii ca la noi este peste drum.Sunt inca linistita,dar nu stiu pentru cata vreme ca atunci cand vapoarele trec arunca apa pe strada.
    Vom vedea ce va fi!

    RăspundețiȘtergere