marți, 8 iunie 2010

Va era dor? :)


Statea de vorba cu "usu" in fata unui dulap unde tinem noi incuiate medicamentele si ii zicea cam asa:"USU!Nu voie!Mente...tava!bata-ie mami....tata "(Nu e voie!Medicamente...otrava!)
Putina tavaleala:

Asa arata un copil fooooooooooooarte suparat cand nu i se fac poftele si nu e lasat sa se joace cu ce nu are voie...de exemplu aparatul foto:)Imi este tot mai greu sa ii fac fotografii pentru ca il vede imediat si bineinteles ca vrea el sa faca poze.

In fiecare seara spunem rugaciunea,care suna cam asa:
Inge,ashul mieu
Te-aaa dat Zieu
Sunt mic
Sa-ma maie
Sunt lab
Sa-ma taie
In tot locu tzece
De ieie tzece
Min
Cred ca toti stiti Ingerasul asa ca nu va mai traduc :)

8 comentarii:

  1. Ce bronzat este Andrei! De la zi la zi invata cuvinte noi, iar Ingerasul in varianta Dei este tare de tot! Va pup!

    RăspundețiȘtergere
  2. E bronzat ca tractoristii:)Astept sa imi aduca crema cu protectie solara ca sa il pot lasa la pielea goala fara sa riscam niste arsuri.Daca l-ai auzi cum vorbeste a-i muri de ras.A inceput sa faca propozitii scurte.La el totul se intampla "acolo".Merge acolo,se plimba acolo,vede acolo,aude acolo....si tot asa:)))Te pupam si noi!

    RăspundețiȘtergere
  3. Crema solara,stiu eu? Dar palariuta sa nu-i lipseasca! O sepcuta sic si-i un pas spre a-l invata ca-i necesar sa-si protejeze capusorul.Imi amintesc de vacantele petrecute la baile Felix...ce munca de lamurire duceau parintii cu fratele meu pentru a-si lasa capul acoperit,zilnic i se promitea cate ceva ca sa nu o arunce in bazin - Cornelutzu-palariutza ii spuneam eu,persiflandu-l...iar el,sfatuit,fireste:"Mirela,sutien" - banuiesti de ce ?! Indicatie ajutatoare:diferenta de varsta-6ani...ha,ha,ha
    Ganduri dragi! Mira

    RăspundețiȘtergere
  4. Dragu de el. da ce suprat e in ultima poza. E super de simpatic

    RăspundețiȘtergere
  5. Mira :))Faina replica fratiorului.Si eu duc munca de lamurire cu el.Trebuie de fiecare data sa ii arat in oglinda ca este frumos si ca tata si majoritatea baietilor au sepcuta ca si el.Anul trecut am folosit crema amandoi si am evitat arsurile.M-am interesat si daca este adaptata varstei nu ii face rau,ba dimpotriva.
    Te pupam!O zi minunata iti dorim!

    RăspundețiȘtergere
  6. Veronica ii suparat pentru ca nu i-am dat aparatul sa faca el poze ;)

    RăspundețiȘtergere
  7. MAIA SPUNE LA BAIETI CA SUPARAREA NU NE FACE MAI FRUMOSI CI DIMPOTRIVA...RUGACIUNE MAI FAINA N-AM AUZIT IN VIATA MEA,URSU AR FI BINE SA-L ASCULTE PE BAIAT CA EL STIE CEL MAI BINE CUM E SA UMBLI ACOLO UNDE N-AI TREABA...PUP DULCE MULTI COPII1

    RăspundețiȘtergere
  8. :)
    Aseara la culcare am uitat sa spun rugaciunea si andrei tot spunea "ashu"Am crezut ca vrea iepurasul si dupa mai multe insistente mi-am dat seama ca vrea sa zica Ingerasul.Scumpul mamii!:))

    RăspundețiȘtergere