marți, 13 iulie 2010

Amalgam de ...

...flori,dorinte,vise........


Zile de vara...amenintate de ploi la tot pasul.Noroc de curcubeul care ma face sa uit ca nu imi pace ploaia cu norii ei negrii si racoarea ei.

In gradina nu v-am mai invitat de cam multa vreme.Cam de cand "coditele de iepuras" de abia cresteau.Acum sunt o splendoare :)


Florilor de pe balcon nu le pasa de vremea aceasta schimbatoare si cresc frumos bucurandu-ma cu verdele lor.

Gura leului a reinflorit:

Gladiola

Ca sa evitam situatiile in care eu si sotul ne dorim sa stam in acelasi timp la calculator sosul mi-a facut calculatorul meu.sta cam aiurea in mijlocul sufrageriei precum un paduche in frunte,dar suntem amandoi multumiti de realizare.Cine,insa munceste cu drag si spor la calculatorul meu?!Iata...micutul meu curios care "lucreaza" precum multi functionari si cu monitorul stins :))


Apa ii mare...dar in scadere.Pe unde este barca aceea inainte era pamant..cred ca v-ati dat seama de asta si dupa padurea din spate.Asta vad eu de la balcon peste"drum"(a se citi Dunare)la vecini

Am scris de-a valma asa cum mi-a venit.am chef de vorba ,cred,si n-am cu cine.:)))
Ma tot uit la bloguri cu case shabby...Vaaaaaaaaai!Ce frumusete.Vreau si io,dar parca nu mi-l imaginez pe sot locuind intr-o casa cu mult alb si trandafirasi roz.Neeeeeeeee!!!Dar tot sper ca macar un coltisor sa fac asa...macar bucataria,iar baia in culoarea lavandei...Vrabia malai viseaza:)))cred ca m-au afectat eclipsele si am luat-o razna.:))))))))))Dar oare nu-i greu de intretinut atata alb?Numai mi-l imaginez pe Tiranicus dupa ce a mancat ciorbita singur cum imi troneaza pe canapeaa cea alba cu pernute cusute de manutele mele cu trandafirasi roz.Cosmar de-a dreptul;asa ca stau io in banca mea si raman la canapelele mele bej si nuantele tomnatice maro ca n-o fi foc:)
Pfuiiiiiiii!!!Iar a trecut timpul si iar nu m-am culcat cum mi-am propus,adica devreme si maine am o tona de treaba.
V-am pupat si va mai astept ;)

6 comentarii:

  1. super florile tale. vreau si eu o casuta unde sa pot sa am grija de ele

    RăspundețiȘtergere
  2. Pana iti iei casuta poti exersa la bloc.Acum sunt o multime de varietati pitice pentru cei care nu au spatiu destul.Desi stau la casa am numai 1m pe 3m de gradina asa ca...Dar incerc sa profit la maxim:)

    RăspundețiȘtergere
  3. Am trecut sa va salut si sa pup pe Andruska!

    RăspundețiȘtergere
  4. Bine ai venit!Te pupam si noi!Sper ca esti bine....

    RăspundețiȘtergere
  5. Superbe florile tale! Iar micutul tau curios e un dulce!

    RăspundețiȘtergere