luni, 26 iulie 2010

In sfarsit...

...am reusit sa termin ceva ce am inceput.La insistentele nepotelelor mele am lucrat ceva cu servetele.Este pentru prima dat cand sunt multumita si inacantata de ce mi-a iesit.Este o glastra de plastic alba pe care am decorat-o cu servetel si am pictat-o un pic.


Imediat am si pus o floare in ea...hibiscusul al carei glastra s-a crapat din cauza ca a devenit casanta dupa ce s-a cam copt la soare.
Cand pozam de zor a venit si Dei,pe care cu greu il mai prind la pozat penru ca vrea el "singal" sa faca poze.Mai nou pe toate vrea sa le faca singur;de la urcatul si coboratul scarilor pana la deschsisul usilor.


se urca pe gardul cainelui si nu se poate da jos si aud:"aaaatooooool"(ajutor)"tatzi-maaaa"(ajutati-ma):))) E asa comic cum sta spanzurat si striga.Seara la culcare striga dupa tati "tataaaa!Vino pupa beselu(baietelul)" :))) Ne amuzam pentru ca la vitel ii zice veselu.
Ma ajuta la treaba.astazi de exemplu am curatat impreuna pastai.E foarte atent si isi face bine treaba :)Ii place sa curete si usturoi cu tati cand facem mujdei.Am baiat mare...ce mai?!
Va pupam!

12 comentarii:

  1. Am trecut sa te salut si-mi pare bine ca te gasesc bine alaturi de Andreutu care creste vazand cu ochii...Foarte inspirata ideea aplicarii tehnicii servetelului pe ternele ghivece din plastic...dac-as avea mai multa rabdare m-as incumeta;i-am sugerat nepoatei mele de 10 ani,cu inclinatii artistice evidente dar-i mai aproape strandul,deocamdata , pentru ca am vazut c-a accesat cateva linkuri...O saptamana frumoasa!Mira

    RăspundețiȘtergere
  2. Glastra arata superb! Ai facut o treaba foarte buna! Deiul micut si dragalash, ce scump este! Creste vazand cu ochii! Ce haios si smecheros pare!

    RăspundețiȘtergere
  3. Mira,bine ai revenit!Poate ca nepotelei ii va placea.Ce-i drept este migalos,dar e fain pentru ca poti infrumuseta absolut orice.Te pupam!
    @Iulia iti multumesc!Smecheros?!!!!Obraznicos:))))))poate.Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  4. este o placere sa vizitez blogul tau,si sa descoper lucruri frumoase si zambetul dulce a baietelulului tau,felicitari.
    Te invit pe forumul http://hobby-handmade.forumer.ro/index.htm un forum dedicat tuturor hobby-urilo feminine si nu numai. o seara placuta.

    RăspundețiȘtergere
  5. Foarte frumoasă glastra, felicitări! :)
    Iar despre beselu, ce să mai vorbim? Ditamai voinicul. :) Vă pup, pe amândoi.

    RăspundețiȘtergere
  6. Draga mea, ai două premii pe blogul meu.:)

    RăspundețiȘtergere
  7. @Floare de lotus iti multumesc!Am dat o raita acolo si nu am reusit sa ma inregistrez.Voi mai incerca si azi.
    @noaptebunacopii multumesc!Si noi te pupam!Multumesc pentru premii!Cand voi aea timp le voi posta.

    RăspundețiȘtergere
  8. Baietelul tau are niste ochi tare frumosi! Stii, sunt oglinda sufletului... Ai realizari foarte frumoase. Tine-o tot asa!

    RăspundețiȘtergere
  9. Multumesc mult!Toti copilasii au ochi frumosi tocmai penru ca sunt oglinda sufletului.Frumusetea aceasta se pastreaza cu greutate in timp.

    RăspundețiȘtergere
  10. Ai mare dreptate. Tot ce e mai bun si mai frumos in lume, gasesti in ochii copiilor.Din pacate, in ochii unora se afla si multa suferinta. Nu vreau sa ne intristam, ci doar sa reamintesc tuturor celor care lucreaza cu copiii, ca reprezinta ei insisi o sansa la fericire a celor mici. E o mare onoare!
    P.S.Blogul tau ma binedispune intotdeauna!

    RăspundețiȘtergere
  11. Multumesc melus!Eu sper ca lucrurile vor sta mai bine pentru copiii nostri decat sunt acum pentru noi.Te mai astept pe aici!

    RăspundețiȘtergere
  12. "Beselul" vostru este tare drăgălaş. Să vă trăiască şi să vă bucuraţi de el. Iar aceste momente comice...trebuie neapărat imortalizate/înregistrate, pentru că îl vor bucura nespus şi pe el, peste ani! :)

    RăspundețiȘtergere