vineri, 9 iulie 2010

Noi...

...facem bine.Au fost nasii la noi si ne-am distrat foarte fain.Atmosfera era vesela,relaxata si Andrei in culmea fericirii caci toata atentia era asupra lui.De fiecare data cand era certat se refugia in bratele lui "lel"(Catrinel-fiica nasilor nostri).Mai nou cand vrea sa nu te bagi in treburile lui isi ia o mimica serioasa si iti spune plin de importanta "lasa-ma in pace!"I-a iesit corect din prima,fara sa se chinuie prea mult.
inchipuiti-va ce a fost pe aici cu Andrei,un pui de pisica si Piti(cainele nasilor-o corcitura dintre un canis-tatal si un boxer-mama.Nu ma intrebati cum a reusit canisul performanta ca nu stiu...oricum a iesit ceva interesant;veti vedea cand voi pune pozele)
Andrei este din ce in ce mai energic,cu mai multa imaginatie si cu o incapatanare de a-mi intinde nervii la maxim ce nu am vazut.Intre noi e ceva de genul de care pe care;ca doar suntem tauri amandoi.Aproape nu mai reusesc sa mai tin sirul traznailor pe care le face.Pe moment ma enervez,ma supar...dupa ce trece ma amuz si ma bucur ca are atata imaginatie...
Nu am mai postat de mult caci in ultima perioada adorm imediat dupa Andrei si nu am mai avut timp de nimic altceva decat de treaba si Andrei.Si sincer nici chef de altceva nu prea am avut ca pana la urma timp gaseam.
Apa este in limitele normale si stam inca linistiti...stiti ca peste strada curge in fata portii Dunarea:)Cand am zis limite normale m-am referit la faptul ca nu da inca pe de laturi si in plus cara oamenii saci si ii pun pentru protectie.Deci stam inca bine.
Pozele cu Tiranicus le voi pune in curand.
Va pupam!Un week-end minunat va dorim!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu