joi, 1 iulie 2010

Regrete

Andrei doarme.M-am dus sa il privesc cum sta atat de linistit,cum i se aude respiratia de copil.Ma induioseaza de fiecare data si ma face sa am regrete.Ce regret?!Offfff...multe.Regret ca nu am atata rabdare pe cat ar trebui.Regret ca uneori il cert,doar din cauza ca sunt prea obosita si nu am rabdare sa ii suport nazurile si nevoia lui mare de atentie din partea mea.Intr-o seara dupa ce am muncit toata ziua,seara eram efectiv sleita de puteri.Andrei nu voia sa se culce;voia joaca.Eu simteam ca explodez pentru ca nu mai puteam rezista,chiar nu mai puteam.L-am certat.Am regretat tare mult pentru ca era fix inainte de culcare.Nu m-am odihnit deloc bine.Imi parea asa de rau....El a adormit suparat,insa dimineata era ca si cum nimic nu s-a intamplat si chior de somn a zambit.Ce proasta am fost!
Cum uitam noi oamenii mari sa nu fim ranchiunosi?Daca m-as fi certat cu sotul seara eu nu i-as fi vorbit ,probabil dimineata;dar puiul meu are sufletul curat si iarta...uita.
Iarta-ma puiutul meu mic pentru ca desi sunt om mare gresesc si sunt frustrata si nu am rabdare uneori!Iarta-ma!Ma straduiesc din rasputeri sa fac totul bine.Te iubesc pui mic si drag!

8 comentarii:

  1. Sunt sigura de asta si atat mai mult ma simt vinovata.

    RăspundețiȘtergere
  2. Ei sunt prea puri si mult prea nevinovati ca sa stie ce inseamna suparare , ura si ranchiuna...ei nu cunosc orgoliul...Noi ii invatam sa le cunoasca , asa cum si noi am fost invatati de parintii nostrii...
    E bine ca iti pui problema asa...asta se cheama ca inca mai sufletul curat si ca nimic nu ti l-a manjit de uratenia lumii in care traim...insa si tu esti om , nu esti din plastilia si corpul tau isi cere disperat dreptul la pauza...creierul o cere...trebuie sa reincarci bateriile , nu poti merge la infinit pe generatorul de rezerva...
    Pup nazdravanul scump...!

    RăspundețiȘtergere
  3. Ei sunt mici si inocenti, cred ca viata e frumoasa si plina de bucurii, se bucura de tot ce e in jur si nu au timp sa tina minte supararile. Sunt ocupati sa descopere alte si alte lucruri.

    RăspundețiȘtergere
  4. Ana Maria ai mare dreptate,dar e pacat ca transmitem lucrurile acestea din generatie in generatie.Te pupam cu drag!
    @Cony multumim de comentariu si te asteptam si alta data pe la noi!

    RăspundețiȘtergere
  5. Buna seara<catrinel! A plouat in toate felurile in ultima vreme incat parca nici eu nu mai pot privi mai nimic cu ingaduinta.Ascult si vad ca Dunarea risca sa iasa...sper ca sunteti in afara de pericol."Granita" asta dintre coduri - galben,potocaliu,rosu imi sporeste nemultumirea ca-n ultima vreme nu mai stiu ce sa fac sa nu anchilozez...Ca si tine..am lipsit,purtand in spate mici(pentru unii)problme...Toate trec...dar trecem si noi...Tu,insa,sa nu-ti mai faci reprosuri,de nici un fel,sa cauti doar acolo,adanc in sufletul tau si sa-ti strigi neajunsul pentru ca ,da,cu siguranta incet,incet,insinuant te poate coplesi oboseala si tare va trebui sa ai grija sa nu devina cronica.Si,repet,sa nu-ti mai faci procese de constiinta...o fi strigat si la tine cineva,candva...si-o fi avut un motiv,poate ascuns cu indemanare...si poate-ai fost mai putin naravasa(sau poate ca nu)Cu certitudine ca va trebui sa-ncerci a-ti pastra calmul iar daca nu vei reusi nu-i nici un bai...tu esti MAMA si el COPILUL...cine cui face educatie?!Te asigur ca nu-i prea devreme.
    Sa te gasesc cu bine! Mira

    RăspundețiȘtergere
  6. Mira imi pare rau ca ai probleme si sper din toata inima sa gasesti rezolvare la toate.Ma da total peste cap vremea asta de....octombrie in mijlocul lunii iulie,cu atat mai mult cu cat sunt o mareeeeee iubitoare de caldura si lumina.Cerul acesta intunecat si atmosfera inchisa ma cam demoralizeaza,dar incerc din rasputeri sa ma tin tare si cum am timp sa fac ceva care imi place.Dunarea inca nu ne face probleme,dar vestile de la tv parca ma fc un pic nesigura.Ce va vrea Dumnezeu se va intampla.
    In legatura cu reprosurile....sunt de multe ori,insa realizez ca educatia lui Andrei este foarte importanta si un copil alintat si obraznic este respins de toata lumea si alintandu-l nu ii fac nici un bine.Andrei este un copil energic si foarte naravas.Trebuie strunit caci altfel....In plus regretele mele vin doar atunci cand din cauza oboselii devin uneori nedreapta,sau atunci cand exagerez.
    Te pupam Mira si te astept cat mai curand cu vesti bune si ca problemele s-au rezolvat!

    RăspundețiȘtergere