sâmbătă, 31 iulie 2010

Salutare!

Azi e o caldura de behai.Dupa ce mi-am terminat treaba m-am hotarat sa imi fac o masca cu piersici si castraveti reci de la frigider.M-am asezat linistita pe banca in curte si imi intindeam amestecul ciudat pe fata.Vine Dei care manca o piersica si incepe sa se miorlaie si sa zica "boos,booos"(ca este scarbos)Sotul ii da dreptate lui Dei si ii explica ca eu ma distrez si nu are de ce sa planga.Se potoleste din miorlaieli,dar tot insista ca e scarbos.Nu mai puteam de ras si eu si sotul.Il apuca si pe Dei rasul,se ineaca cu piersica si incepe sa vomite.Ne-am panicat un pic,dar totul a trecut.Nu cred ca va puteti imagina cum aratam eu cu "masca"aceea ajutandu-l pe Andrei sa se curete si sa se linisteasca in timp ce sotul radea si ma sfatuia sa nu imi mai fac asa ceva de fata cu copilul ca doar vedem ce efecte are.Promit solemn ca nu oi mai face asa ceva vreodata:)))
In cazul in care nu v-a picat prea bine povestea va mai arat ce am mai facut:)a ziceam mai demult ca dintr-o pilota de-a lui Anndrei si o camasa de noapte fac pernute.Iata doua dintre ele:

Nu sunt perfecte,le-am facut la mana,dar important este ca mie imi plac.
Trandafirul meu alb mi-a facut o mare bucurie.Arata superb cu atatea flori...din pacate nu tin decat o zi.

Violetele de la soacra mea au inflorit si ele.se pare ca metoda de udare cu sticla de la detergentul de ase a mers bine.Pana acum nici o violeta nu a rezistat la mine atat de mult pentru ca niciodata nu am nimerit cantitatea de apa.Mereu era prea multa sau prea putina.

Si cea mov simpla(in realitate e mult mai inchisa la culoare)

Putea oare lipsi Andrei?Cat e ziulica de lunga Andrei este dezbracat...Pardon!Cateodata are sapca si uneori,dar rar tricou.A invatat sa se dezbrace in cateva secunde,mai ales ca acum e baiat mare si face pis la olita si il enerveaza pantalonii ca se dau jos greu.
Se joaca cu o masinuta...de fapt face treaba si vorbeste cu Bruno.Il tot trimite in cusca si l cheama inapoi mai ceva ca la armata.



Ohoooooooo!Iar m-am lungit...
Si asa cum am promis...noaptebunacopii m-a premiat si imi fac datoria cu multa placere si anume aceea de a-i multumi si a va arata premiile.



Multumec inca o data.Premiile mi-ar placea sa le accepte din partea mea VERONICA (in loc de urarea de "bine ai revenit") si ANA MARIA (sa iti poarte noroc la concursurile la care participi).
O zi minunata va dorim!

4 comentarii:

  1. Din ce citesc aici voi aveti un adevarat SPA acolo. Masti naturale, dar cam periculoase ;-) , bronz natural... Stie Deiu ce stie! Nu e fraier sa se bronzeze cu urme! Se poarta nudismul... :-D Multe salutari de la Cluj!

    RăspundețiȘtergere
  2. Saru-mana!
    Va pup cu drag si altadata incearca caise cu prune sau...ma rog , pepene galben , poate nu se mai sperie puiul! :D
    Zile frumoase!

    RăspundețiȘtergere
  3. multumesc de premii. imediat le ridic.
    incearca si masca cu argila, lapte si miere. iti face o piele super.
    pup Dei-ul si sa nu se mai sperie de mami

    RăspundețiȘtergere
  4. @Iulia cupilul isi permite nudismul si asa ca profita din plin :))
    @Ana-Maria cu mult drag!Voi incerca cu prune :))
    @Veronica,cu multa placere!Am probleme cu cosurile...mari probleme si nu stiu ce sa mai fac.Nici tratamente scumpe nu prea imi permit in perioada asta....asa ca am incercat si io...
    Te pupam!

    RăspundețiȘtergere