miercuri, 4 august 2010

Ce facem?

Paiii...bine :)Eu mi-am facut un cadou in urma meditatiilor din vara aceasta si anume un abonament la "Lucru de mana",o revista minunata.Rezultatul este ca mi-a adus rapid aminte de orele de atelier si de crosetat.Mai mult decat lantisor si exersat niste ochiuri nu am facut,insa cu ajutorul schemelor din revista am realizat ca pot face mai mult de atat.Satisfactia e cu atat mai mare cu cat lucrez mai mult,mai ales ca o pot face si cand e Andrei prin preajma.Se mai ia cu joaca,stie ca croseta inteapa tare si ma lasa in pace.Deocamdata fac lucruri simplute,dar eu sunt foooooarte incantata.
Andrei este extrem de incapatanat si cu foarte mare greutate imi tin uneori nervii in frau.Dupa ce trece ceva vreme dupa o traznaie ma umfla rasul sau ma minunez de unde are atata imaginatie,de unde are atata forta;dar pe moment imi ine sa urlu cateodata ca lupul la luna.Nu stiu daca asa sunt toti copiii de varsta aceasta,dar ma tot gandesc oare cand va creste mai mare,cand va sti mai multe cum va fi?In fine...
De cam o luna Dei il zice pe "r" in unele cuvinte cum ar fi barca,mare sau sare.
Astazi l-am tuns si este foarte incantat.Se lauda tuturor ca este tuns;isi da sapcuta jos se mangaie pe cap si zice:Tata tuns Dei sina.(tata l-a tuns pe Andrei cu masina).
Cam astea sunt estile despre noi si sper ca in curand sa reusesc sa ii mai fac ceva poze lui Dei si cine stie? la ceva crosetat ;)
Va pupam cu drag pe toti!

3 comentarii:

  1. pai musai sa pui poye si cu crosetele tale.
    pup iu ol :))))

    RăspundețiȘtergere
  2. Nu stiu cand se va intampla asta ca am desfacut de atatea ori ce am inceput....poate voi reusi totusi sa fac ceva frumusel :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Incearca sa lucrezi modele simple, care nu necesita calcule migaloase,dar cu o croiala mai deosebita, pe care s-o schitezi dinainte.Eu asa fac, altfel , cu Andreutii mei pe langa mine as face o munca de Sisif.
    Spor la treaba!

    RăspundețiȘtergere