sâmbătă, 7 august 2010

Pozele cu Dei

Am promis ca voi pune poze cu Dei,asa ca...iata.
Privirea asta ce va zice?

Hooooooootiiiiii la struguri!!!

Sunt un copil cuminte,fac tot ce mi se spune,nu tip,sunt calm mereu si nu prea ma joc catarandu-ma sau facand traznai...sunt un ingeras!

Ei As!Chiar ati crezut?!Debordez de energie,am imaginatie pentru trei copii la un loc si toc nervii parintilor mei marunt,marunt.Insa orice as face,oricat i-as necaji ei ma iubesc,ma iarta si sunt in stare de absolut orice pentru mine.

Va pupam!

3 comentarii:

  1. Ei , da....asa da fel de a finaliza cu veselie saptamana...ptiui ca s-a mai inaltat nazdravanul...pup nasucul de smecher si tocator de nervii parintilor! :D

    RăspundețiȘtergere
  2. Ce a mai crescut Dei! Din pozele astea, cu parere de rau, Dei, trebuie sa-ti marturisesc ca numai cumintel nu pari! :)))) Cel putin in ultima poza zici ca este un hip hoper suparat tare pe cineva. Multi pupici la nazdravanul meu nepotel!

    RăspundețiȘtergere
  3. @Ana-Maria si noi te pupam cu mult drag!
    @Iulia creste...uneori parca prea repede.Si noi te pupam!

    RăspundețiȘtergere