miercuri, 18 august 2010

Pozne....pozne si iar pozne

La noi este mama mea (alias mamaia sau cand trebuie sa o pacaleasca maia).Asta inseamna mai mult timp pentru mine,implicit pentru internet.Am o groaza de timp de cand nu am mai deschis netul pentru ca am avut turisti si am fost ocupata pana peste cap cu asta,plus copchil,plus casa ,plus sos si ....etc :D.Dupa ce termin cu postarea aceasta dau o raita si prin "vecinii" de....blog :).
Andrei vorbeste din ce in ce mai corect si leaga propozitii tot mai lungi.Iti povesteste intamplari in propozitii scurte si logice.Mai nou adora sa se uite la "sene mate....celu si pisica"(desene animate c soricelul si pisica-Tom si Jerry)si apoi sa imi povesteasca ce vede.
Bineinteles poznele se tin lant.Astazi a culminat cu desurubarea unei portite.Noi la scara avem o portita, masura de precautie ca Andrei sa nu urce si Doamne fereste sa cada pe scari.Booooooon.Cupilul o poate deschide de altfel cu mare usurinta asa ca am discutat cu sosul sa o dam jos.Cum Andrei nu pierde nimic si intelege mult mai mult decat am vrea noi a inregistrat tot.A luat astazi o surubelnita de a lui taica-su si cu colaborarea fortata sau mai putin fortata a mamaiei a desfacut toate suruburile de la portita,scutindu-l pe tata-su de o treaba pe care o tot amana de...lene,cred:).Mamaia a colaborat deoarece nu i-a venit sa creada ce cupil fortos si inteligent avem de este el in stare la doi ani sa manuiasca asa bine "bintzintza"(surubelnita) si sa desfaca suruburile puse acolo de tata-su cu bormasina.Uite asa usor ,usor vom avea in familie un Dl.Goe ale carui traznai se ridica la rang de inteligenta si pricepere dupa unii.Noroc cu mami si cu tata care il aduc repede pe alintat cu picioarele pe pamant.
Ieri sosul l-a certat pe Andrei bineinteles pentru ca facuse ceva nu tocmai ok.Replica cupilului?!"In pelea mea!Maaaa...tata ce-ai?!"Ne-am abtinut cu greutate sa nu radem si solemni ca la parada i-am explicat ca nu este in regula sa vorbeasca asa.Se pare ca incepem sa calcam sfios pe teritoriul "copiilor care spun lucruri traznite".
Va pupam cu drag si curand va pun dovada cu desurubatul portitei ;)

2 comentarii:

  1. Ha ha ha ha ha ....in pelea mea , lasati baiatul sa se desfasoare , bre! ha ha ha ha ha ...exceptional! M-am distrat maxim! Goe zici? Hm...mai degraba un mic geniu...as zice sa ii canalizezi talentele "distructive" si sa ii faci un coltisor in care sa se manifeste...un mic banc de lucru , vorbeste cu "sosul" tau :D , unde Andruska sa foloseasca ciocanul , cuiele , clestele si surubelnita , nestingherit...pana se plictiseste.S-ar putea sa ai surprize placute privindu-i creatiile...
    Oricum , e o dulceata de flacau , pe care il pup cu drag!
    Sa aveti o vara frumoasa in continuare!

    RăspundețiȘtergere
  2. I-as face eu coltisorul lui,dar tot mai interesant este sa umble unde nu ii este permis.Multumim de laude!Te pupam cu mare drag!

    RăspundețiȘtergere