luni, 27 septembrie 2010


Dei:Mami uite pilica!
-ce ma?!Unde?
-Pe cel.Zboala ca ale lipi.
-Ahaaaaaa!Da mama,pasarica zboara pentru ca are aripi si pene.Dei nu poate sa zboare.
-nuuuuuuu

Noi bem Pepsi cateodata si i-am zis lui Dei ca e cafea.Bineinteles ca Dei s-a prins repede ca e suc si imi cere.Acu cand a fost bolnavvior i-am mai dat sa guste cate o gurita.Pentru ca eram in urma cu somnul mi-am tot facut ness.Vede Dei paharul si imi zice:
-Bea Dei o ghilitza(o gurita)
Zambesc si ii dau voie
Ia Dei o gurita de ness si isi zice
-Nu pace cafeaua asta.Nu buna.Cheshte Dei mare,bea cafea.(Va creste Andrei mare si va bea cafea)-asta pentru ca ii zicem uneori ca trebuie sa creasca sa faca anumite lucruri.

Il prind la geam cu un pai in gura.
-Ce faci Andrei acolo?!!!
-Fmez(nu am gresit...asa zice...ca tata si mama "fmeaza")

De fiecare data cand il intreb pe Adi cat e ceasaul Andrei imi spune ca e "cinci fmate"(cinci jumate:))))

Se uita non stop la Tom si Jerry si daca nu se uita pentru ca se joaca vrea sa ii auda.I-a invatat deja pe de rost.Participa activ la cautarea "Shoachetului"(soarecului) tipand la Tom ca soricelul e intr-un anume loc,ne spune inainte sa inceapa desenul cu ce va fi...iar eu am in cap numai tac-pac,trosc,bum si muzica de la Tom si Jerry.
Va pupam cu drag!

2 comentarii:

  1. Fata babei...ori te paste raceala , ori e astenie de toamna....dar , asa cum scriai , iti revi tu... :D
    Vaz ca domnu' Andruska face progrese mari , de la o zi la alta....e un smecher si e tare istet.
    Nu vreau sa te supar si nici sa vin , precum babele atoatestiutoare , cu sfaturi de necombatut , dar as sugera sa incercati sa renuntati la pepsi...toti trei , daca reusiti...Luana , de la sucurile astea , in speta acidulate , a facut un tartru urat si cam greu de curatat , pe dintisorii de lapte si a dezvoltat un fe de bacterie , din cauza asta....Stomatologul a curatat si ne-a recomandat sa evidam la maxim sucurile de genul papsi , fanta...etc,etc...ciocolata , zahar , dulciuri , acadele....cam tot ce tine de sfera alimentelor ce produc aciditati si pot ataca smaltul....am facut asa si a fost excelent.Cum a scapat la suc si acadele , cum a a reaparut problema....si acum are pe unul din dintisorii permanenti acelasi tartru negru de altadata.
    Aveti grija!
    Pup nazdravanul si ii urez insanatosire grabnica!

    RăspundețiȘtergere
  2. Sigur si cumatra Toamna isi baga coada.Pe mine intotdeauna anotimpurile reci ma storc de vlaga si ma cam lenevesc si ma ametesc.
    Offfff!!!Incercam...uneori ne reuseste,alteori ba.Oricum multumesc de sfat!
    Te pupam si noi!

    RăspundețiȘtergere