joi, 23 septembrie 2010

Pe foarte scurt :p

Ieri cand faceam treaba in bucatarie ma striga Dei:
-Doamnaaaa vreau apa!
-Pe cine strigi?!
-A mami(zambea strengareste)

Azi pe cand stateam amandoi cuminti ;)
-mami veau a taleta(mami vreau la toaleta)
Eu i-am tot bodoganit pe copilasii de la gradinita sa zica toaleta si nu veceu sau ca vor pis si Dei a bagat la cap.

Deja a cam prins cum sta treaba cu ritualul de dimineata de la "ghilita" si chiar daca nu face atunci cu copiii il surprind prin casa cand se joaca asa cum ma joc eu cu copiii.

Zilele saptamanii in varianta Dei un pic ajutat
Luuuuuni,Maaaaatzi,Mierculi,Gioi,Vineri,Sambataaaaaa,Dumicataaaaaaaaaaa :)))

Nu prea am eu rabdare sa scriu ca de vorbit puiutul meu vorbeste mult ca doar are cui semana.
Pupici!O seara faina va dorim!

6 comentarii:

  1. Hahahahaha....e delicios! :D
    Si pentru ca deja e sambata , nu imi ramane decat sa va urez duminicata placuta ! :)))))
    Va pup cu drag!

    RăspundețiȘtergere
  2. zii si tu nu e un dulce??? l-as manca olecuta de-o bucuta. sa=ti traiasca draga mea

    RăspundețiȘtergere
  3. Eu zic ca e dulce ca e al meu si sunt subiectiva.Poti sa mananci din ce vrei.Multumesc!De abia astept povesti cu voi :)Poze la burtica pe cand vedem?

    RăspundețiȘtergere
  4. Multumesc!Bine ai venit!Te mai asteptam cu drag pe la noi!

    RăspundețiȘtergere