miercuri, 1 septembrie 2010

Zile de toamna

Toamna se pare ca se instaleaza foarte comfortabil pe la noi.Este din ce in ce mai frig si acest lucru nu ma incanta absolut deloc.Suntem nevoiti sa stam mai mult prin casa si sa renuntam la joaca din curte.Pentru Andrei este un motiv de iritare,miorlaieli si nervi.Acum este afara ,desi este frig,impreuna cu tatal lui ca sa repare barca,lasandu-mi mie ocazia sa mai stau pe net :D.
Ma cam dezamageste vremea aceasta pentru ca vreau sa incep curatenia de toamna cu varuit si tot tacamul.Trebuie sa ne pregatim barlogul pentru iernat :)Va spuneam mai demult ca visez la o casa romantica,plina de culori calde,pastelate...Nu pot sa realizez in totalitate visul meu,dar bucataria o voi face sau cel putin voi incerca.Acolo este ... teritoriul meu si il fac asa cum vreau,nu?:)Pentru ca ar fi costisitor sa cumpar tot ce am in minte m-am gandit ca pot sa confectionez multe dintre ele.Asa ca m-am apucat...Nu am mai crosetat de prin clasa a VIa,cand se facea inca atelier la scoala.Dupa ce m-am documentat pe internet m-am apucat de lucru la o bordura pentru perdeaua de la geamul bucatariei.Inceputul....primul meu fluture :)

In amintirea zilelor frumoase cu mult soare pun pozele cu plimbarea lui Dei la locul lui preferat..in spate la vitei-"vesei"

"Mami uite!Veselu mooooos(vitelul frumos)!Papa iarba...suge lapte vaca!!!"

Era asa incantat ca nu isi mai incapea in piele de fericire.


Iata si primul "scastel"(nu am gresit...asa ii zice:)))))facut in totalitate de manutele lui dibace.Din pacate se plictiseste repede si nu il tine ocupat mai mult de 10-15 minute.

Va pupam!

4 comentarii:

  1. Foarte frumos fluturaşul tău şi scastelul lui Dei. Vă pupăm, dragilor. Spor la treabă, în continuare!

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumesc pentru comentariu. M-am bucurat sa-l gasesc azi-dimineata cand imi citeam mailurile.
    Cred ca e pentru prima data cand nu ma supar ca vine toamna. A fost un an capricios: cand prea rece, cand prea cald, cand cu cate o aberatie de la conducerea tarii. Parca toamna asta e promisiunea unui nou inceput. Mai bun, sper eu.
    Imi place mult dantela ta. Bunica avea un intreg set in genul acesta: fata de masa, perdele, huse de scaun. Imi amintesc cu drag de ele.

    RăspundețiȘtergere
  3. @Ana nu imi place deloc ca vine:(
    @Multumim Adela!Multa sanatate tatalui tau si Dumnezeu sa va dea putere sa treceti cu bine peste toate!
    @Meda inca o data felicitari si multa sanatate tie si ingerasului ce va veni pe lume!

    RăspundețiȘtergere