miercuri, 3 noiembrie 2010

Andrei

Vorbe dulci de copil Dei,biat mare :))

-Motanelul mamii bun si dulce!!!
-Nuuuu tanel.Cheama Dei,biat male.(Nu motanel.Ma cheama Dei,baiat mare)

Stateam si ma uitam pe calculator la diverse lucruri si simt un aer rece ca imi trece pe la picioare.Strig la Andrei sa inchida geamul la bucatarie pentru ca il deschide in ultima perioada sa strige la cainele din curte.Nu primesc nici un raspuns si ma ridic nervoasa.Usa la intrare deschisa.Ies si il gasesc pe Andrei descult la caine.Incep eu si il cert ca a plecat dezbracat afara si nici macar sosete nu are.El cu o fata senina la mine:
-Doal minghii Buno!(Doar il mangai pe Bruno)Buno pace mei-mei(Lui Bruno ii place mai-mai.

Mi-a zis intr-o zi:
-Mami nu palata.Mitzi vine apoi.Checa pinde soaci.(mami nu fi suparata.Mitzi vine inapoi.Cred ca prinde soareci)

Mergeam la gradinita si soarele a intrat in nori.
-Mami unde soalele?
-Nu stiu mami unde e soarele...cred ca in nori.
-A pecat a casa lui lance(a plecat la casa lui sa manance)
-Ce mananca soarele Dei?!
-Oua...salam pijit(prajit)Face male soalele vine poi(se face mare soarele si vine inapoi):D


Ieri cand am pus postarea mi-am dat seama ca in ultima perioada nu i-am mai facut poze lui Andrei,asa ca in dimineata aceasta chiar daca e in pijamale l-am prins cand se juca cu pisica.

Cand a vazut poza aceasta Andrei mi-a zis "Ochii losii Dei"(Andrei are ochii rosii)

Stiu pe cineva ,care sigur tanjeste dupa mutrita asta si ii este dor.

Cand ii spun sa se uite la camera asta primesc...un zambet.De aceea e mai bine sa il prind cand nu e atent,desi este foarte amuzant cand zambeste:)))

11 comentarii:

  1. frumos si destept si fotogenic...si...ce maai am ramas fara cuvinte!cadourile facutw manual au si o mare incacatura sufleteasca ,cel putin asta cred eu din toata inima,superb lucrat!de ce credeai ca doar cei de departe simteau nevoia mutritelor?pupici de dor de DEI!

    RăspundețiȘtergere
  2. :)Asa ma gandesc si eu,dar nu toata lumea pretuieste incarcatura sufleteasca si toate gandurile de bine crosetate in fiecare rand al lucrului.Stiu sigur ca tu le apreciezi ;)
    Primul gand a foat la cei de foarte departe,dar m-am gandit si la cei care sunt la o distanta mai mica,dar tot departe.Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  3. Tare drăgălaş micuţul Dei! Văd că învăţat tare bine "limba" lui! :-)
    Numai bine!

    RăspundețiȘtergere
  4. matusa a spus ca si ea vrea "pijamale"...si s-a bucurat bineinteles de mutrite de DEI PUPICI DORICIOSI DE DEI SI DE VOI MARILOR

    RăspundețiȘtergere
  5. @Alexandru,este imposibil sa nu o inveti cand te ia de mana si iti explica ce spune.Ma simt speciala cand numai eu sunt cea care il intelege in totalitate.
    @Te pupam si noi!

    RăspundețiȘtergere
  6. Scumpetea de Dei!!! Zambetul lui de mare strengar...Mi-e dor de o conversatie cu Dei :-) Spune-i lui Dei sa arate dintii ca poate atunci zambeste ;-) acum daca ii spui sa zambeasca iti arata dintii. Va pup si va doresc un weekend frumos, aici e cam frigut (1 grad)...

    RăspundețiȘtergere
  7. Cred ca daca ne potrivim intr-o zi ceasurile o sa ai o conversatie cu Dei.La noi este tare frumos.Te pupam!

    RăspundețiȘtergere
  8. Heheheheheeeee....mie sigur mi-a fost dor de mocuta asta de smecherel.... :-))))
    Pupacim flacaiasul si pe mamica lui harnicuta!

    RăspundețiȘtergere
  9. Nici nu stii cat ma bucura sa vad ca ii mai este cuiva dor de mutrita lui Dei:DTepupacim si noi!

    RăspundețiȘtergere