duminică, 7 noiembrie 2010

In ajun de Mihail si Gavril

Va spuneam intr-o postare anterioara ca se apropie ziua noastra.Ei,bine!Maine este aniversarea noastra.Vom implini patru ani de cand suntem impreuna.Ca in orice relatie am avut si suisuri si coborasuri,dar pot spune cu mana pe inima ca a fost cea mai frumoasa perioada din viata mea.
Astazi a fost o zi minunata si avand in vedere ca maine voi incepe din nou serviciul am fost la plimbare.am facut foarte multe poze si imi este cam greu sa aleg.
Aici i-am zis sa se duca aproape de copac sa ii fac poze si el cuminte s-a lipit de plopul imens.

Daca zilele de toamna ar fi toate atat de frumoase as iubi cu adevarat acest anotimp.Ce poti face cu frunzele uscate,daca nu sa le arunci asa?



Ne-am bucurat impreuna tare mult de joaca noastra,iar tata ne-a pozat.
In familia noastra sunt de fapt cinci membri,dar la plimbare am fost doar patru.Va fac cunostinta cu Bruno,cainele nostru care are trei ani.


Sunt asa de simpatici!Unul atat de mare si unul atat de mic :D

L-am dus pe Bruno sa bea apa la Dunare.Era asa de faina iarba acolo.

A acceptat si sosul sa stea cuminte la pozat.

Tuturor ne era cald.Andrei a abandonat caciula,Bruno a scos limba de un cot...


La final dupa ce am mers pe jos destul de mult dadeam semne de oboseala.Bruno nu mai avea rabdare si se invartea pe langa masina sperand ca plecam acasa.Andrei s-a asezat de-a dreptul pe mijlocul drumului.

Cam asta a fost.V-am zis ca imi este greu sa aleg ce poze sa pun :)
Va dorim o saptamana cel putin la fel de frumoasa precum a fost ziua nostra de duminica.Va pupam!

8 comentarii:

  1. la multi ani! sa dea bunul Dumnezeu sa fiti la fel de fericiti si in continuare!

    RăspundețiȘtergere
  2. Oho , la multi ani de aniversare , sa aveti casa de piatra si de acum inainte , sa traiti in fericire , iubire si intelegere , bucurandu-va de puiul Andrei smecheras!La multi ani pana la adanci batraneti!
    Pozele sunt tare faine!

    RăspundețiȘtergere
  3. Casa de piatra!!! La multi ani!!! Pozele cu Dei sunt grozave, mai ales ca sunt facute in natura! Va pup, frumoseilor si inca o data la multi ani!!! La mine este inca 8 noiembrie :-D

    RăspundețiȘtergere
  4. @Ana Maria iti multumim foarte mult!De obicei nu prea imi plac pozele cu mine,dar astea mi se par grozave :P
    @Iulia multumim!Sper sa reusim sa vorbim curand si sa imi povestesti mai multe.Te pupam!

    RăspundețiȘtergere
  5. La multi ani de aniversare, imi pare rau ca e cu intarziere.Ce frumos e in natura!

    RăspundețiȘtergere
  6. "LA MULTI ANI!"Sunteti niste frumosi...asa smecheri,tati si baiatul as zice ca "fac toti banii"hihihi,va pup tare mult de tot si dulce...

    RăspundețiȘtergere
  7. @Mariana iti multumim!Avem norocul de a trai intr-o zona minunata a Deltei.
    @Mama,multumim!Asa zic si eu ;)

    RăspundețiȘtergere