marți, 9 noiembrie 2010

M-am jucat...

...cu servetelele.Am renuntat cateva zile la somnul de la pranz cu Andrei ca sa ma joc cu servetele si sa cutreier pe bloguri :D
Desi acum ceva vreme mi-am cumparat cateva obiecte numai bune de decorat cu servetele tot transform lucruri pe care altii le-ar considera nefolositoare si le-ar arunca.De exemplu am folosit o cutiuta de polistiren in care erau ambalate niste masinute de-a lui Andrei.Mi-a placut cum era compartimentata si i-am gasit foarte repede o utilizare.Iata ce a iesit:

Pnetru ca imi doream un coltisor unde sa imi punideile in practica am inceput sa ii dau contur usor-usor.Cum toate vor fi la vedere in sufragerie trebuie sa arate dragut.Am pus intr-un borcan papiotele,pe care sper ca le voi folosi curand la masina de cusut si nu numai la mana,iar capacul l-am decorat cu servetel.


In rest...serviciu,treburi casnice,Dei....crosetez,cos,decupez pentru gradinita si pentru felicitarile de Craciun,caut idei de decoratiuni de Craciun.Slava Domnului am ce face :D
Va doresc o zi faina de tot!

10 comentarii:

  1. esti foarte indemanatica. vreau sa ne arati si noua cand te apuci de decoratiunile de craciun. desigur, daca vrei...

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumesc!Fii sigura ca va voi arata decoratiunile.Numai sa reusesc sa ma apuc o data.

    RăspundețiȘtergere
  3. ce faina a iesit cutia, arata nemaipomenit!

    RăspundețiȘtergere
  4. frumoase sunt toate!n-ar fi bine sa pui ceva si pe borcan nu doar pe capac?zic si eu na

    RăspundețiȘtergere
  5. salut, te urmaresc de muuuulta vreme aici si imi place la nebunie ce ai lucrat pana acum,felicitarile mele!!!
    as vrea sa te intreb un lucru- esti de acord sa facem un schimb de bannere sau link? mi-ar face mare placere daca ai accepta.

    RăspundețiȘtergere
  6. @mama iti multumesc!La viitorul borcan voi incerca si asa :)
    @Decupaj multumesc!asa cumti-am mai raspuns o data .... cand voi avea timp voi intra pe blogul tau.

    RăspundețiȘtergere
  7. Si mie imi plac toate creeatiile tale...chestia asta cu servetelele si chestiile refolosite mi se pare o treaba excelenta , sa utilizezi ceva ce tot muti de colo-colo...Faine lucruri iti ies din maini!Spor la treaba!
    Va pup cu drag!
    Ana-Maria

    RăspundețiȘtergere
  8. Şi te-ai jucat foarte frumos. :)
    Off topic: îmi place foarte mult noul header al blogului.
    Pupici şi îmbrăţişări, pentru voi.

    RăspundețiȘtergere
  9. @Ana Maria multumesc!Si noi te pupam!
    @Adela,merci!Si eu va pup pe voi!
    Nici nu stiti cat de bucuroasa sunt de comentariile voastre,mai ales ca imi cresc cornitele si am mai mult spor la ce fac.

    RăspundețiȘtergere