duminică, 21 noiembrie 2010

Pentru Ana Maria :)

8 comentarii:

  1. Of,of,of....ce mi-ai facut tu mie , Catrinel! In afara de un "multumesc" din tot sufletul...nu stiu ce sa scriu...sunt rascolita pe dinauntru si emotia e stapana pe mine!
    Te imbratisez cu drag...si multumesc!
    P.S. Pun si la mine , ca nu pot rezista...

    RăspundețiȘtergere
  2. Ma bucur tare mult ca am reusit sa te bucur si sa te emotionez.si eu te imbratisez si iti doresc numai bine!
    @Veronica asa-i ca-i frumos?Muzica asta nu va fi niciodata depasita de vremuri.Daca as fi vrut sa facem nunta asta ar fi fost muzica ce as fi ales-o si nimic altceva...si muzica moldoveneasca(ca sosul ii din Iasi) populara autentica.

    RăspundețiȘtergere
  3. Super blogul tau Catrinel! M-am amuzat pe cinste,mai ales cu "pozitii de privit la tv"!!!
    In rest...premonitie...previziune...
    Adica:cu 2 zile in urma,imi priveam mobila...toaleta...casetele de bijuterii...si stii ce ma gandeam? Cum as putea sa le decorez,sa le pictez,sa le fac ceva sa fie deosebite si iata...descopar arta decupajului si pe tine. Ce zici, pot face ce mi-as dori?!

    RăspundețiȘtergere
  4. In primul rand bine ai venit Veronicad!
    Multumesc!
    Daca esti dispusa sa experimentezi,sa dai frau liber imaginatiei poti face ce vrei tu ;)
    Te mai astept pe la noi!

    RăspundețiȘtergere
  5. Oooo uau...ma bocesc aici...Ce frumos!!! Ce emotionant... Un weekend frumos!!! Ninge aici tare de tot. Si pozele, si cantecul si versurile......

    RăspundețiȘtergere
  6. eram sigura!Duminica frumoasa!Te pupam!Si la Iasi a nins :D.

    RăspundețiȘtergere
  7. May fratilor , vine Mos Nicolae diseara si voi nu veniti cu nici o veste poveste? Ia sa citim cum si-o facut pruncul papucii si cum l-o asteptat pe Mos...hehehehe .....Pupicei voua!

    RăspundețiȘtergere