joi, 11 noiembrie 2010

Pozitii de uitat la tv

Am vrut sa dorm cu Dei lap ranz,dar m-a trezit cainele si o stare nasoala de rau,probabil de la racii cu care m-a intampinat racul meu personal(sosul).Asa ca tot ce pot face in liniste si fara sa ma incurce Andrei chiar daca se trezeste este sa stau pe net.Daca tot sunt pe aici ma gandesc sa va arat cum se uita unii la tv:


Astazi m-a rugat sa ii desenez baloane.Bun!Am desenat...Dupa ceva timp l-am vazut cu manutele in sus, stranse ca si cum ar tine ceva in ele.Il intreb ce face si imi raspunde ca zboara cu balonul.Imediat dupa aceea desface manutele si imi spune ca l-a scapat.
Uneori stau si ma intreb daca este in regula sa aiba chiar atata imaginatie si sa transforme lucrurile in ceea ce isi doreste si sa traiasca cu atata intensitate ceea ce isi imagineaza.Pe de alta parte ma bucur sa il vad atat de inventiv si ca este sociabil si nu se refugiaza in lumea lui.
Acum daca il intrebi cati ani are iti zice mandru:"Doi fmate".M-a auzit pe mine cand spuneam cuiva ca are doi ani jumate.Iar ma intind la povesti....
Dupa amiaza faina va doresc si o seara minunata!Va pupam!

8 comentarii:

  1. da tu poti sta la tv ca el? nu poti, asa ca:P lasa copilul sa se simta bine.
    si lasa-l sa fie creativ si sa-si dezvolte imaginatia. zic eu ca e bine

    RăspundețiȘtergere
  2. Nu pot Veronica :))Eu il las sa fie creativ,cum sa nu?De cele mai multe ori intru si eu in joc alaturi de el.

    RăspundețiȘtergere
  3. foarte frumos,da nu va amortit gatul in asa o pozitie,...si nu nu-ti face griji ba din contra ar trebui sa te multumeasca imaginatia lui si mai ales ca o impartaseste.pup

    RăspundețiȘtergere
  4. Pai sigur ca este normal , este PERFECT normal...si imaginatia si pozita de stat la tv....nu vrei sa sti in ce pozitie trebuie vizionata Cemnusareasa.... :-)))
    Si Alexandru avea astfel de pozitii de vizionare , care mai de care mai ciudate.Si ca sa te impresionez maxim: sa vezi ce pozitii de vizionat am eu , la tv-u...te sparii definitiv... :-)))
    Spor la treaba si weekend placut!

    RăspundețiȘtergere
  5. :-))) M-ati dat gata!!! Ar trebui sa incerci, poate se vede mai bine asa! Un weekend frumos sa aveti!!! Va pup frumuseilor!

    RăspundețiȘtergere
  6. @mama,Din moment ce a stat ceva vreme asa nu cred ca a amortit.
    @Ana-Maria inseamna ca voi sunteti normali si eu nu :)))))))))))Week-end frumos si plimbaret iti doresc!
    @Iulia am incercat si nu e o treaba asa de usoara precum pare :))Iti dorim multa sanatate si un week-end minunat!

    RăspundețiȘtergere
  7. sa citesti pe mes ti-am trimis date referitoare la calcul salariu,pup

    RăspundețiȘtergere