duminică, 21 noiembrie 2010

Seria tata-fiu ;)

Iar i-am prins.Unul obosit rau,iar celalalt plin de energie cu chef de harjoneala.Dupa cum vedeti amandoi sunt tunsi.Dei e tare mandru ca e tuns ca tata :D.


Ce-am mai lucrat:





Nu sunt perfecti ca nu am avut rabdare sa ii indrept bine dupa ce i-am apretat.Cu urmatorii voi proceda altfel.
Fulgii ii voi folosi ca sa decorez fereastra.Trebuie sa mai fac si apoi sa ii prind unii de altii.Dupa ce voi mai face va arat ce a iesit.
duminica frumoasa!

8 comentarii:

  1. Frumosi fulgi de nea.:)
    Oare de unde au copii atata energie?:)

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumesc!
    Nu au atatea griji,nu fumeaza,nu isi consuma energia gandind rau despre altii,nu isi fac planuri de razbunare,nu pierd timpul incercand sa ii faca pe altii sa ii placa...Sunt o groaza de lucruri pe care ei nu isi risipesc energia inutil asa cum o facem noi cei mari, despre care se presupune ca avem mai multa minte.

    RăspundețiȘtergere
  3. Uau...ce frumos ai lucrat! Tare imi place! Spor la treaba...

    RăspundețiȘtergere
  4. FRUMOSI BAIETI MAI AI MA...!!!FRUMOASE LUCRURI ITI MAI IES DIN MANUTELE ALEA DIBACE!!!!PUP FATA GOSPODINA,FRUMOASA SI DESTEAPTA!PUP SI BAIETI FRUMOSI SI DRAGALASI!NE VEDEM CURAND(SPER)-AAAAAAAAAA NU ,NE VEDEM (SIGUR)

    RăspundețiȘtergere
  5. superb! am facut si eu unii anul trecut.

    RăspundețiȘtergere
  6. Mersi!I-am agatat astazi.Sunt foarte incantata de ei!!!

    RăspundețiȘtergere