sâmbătă, 11 decembrie 2010

Craciunul

Este primul an in viata mea cand de abia astept sa vina Craciunul.Vreau ca anul acesta sarbatorile sa fie speciale.Desi am intrat un pic in panica pentru ca mai este foarte putin ma calmez,mai fac o felicitare,o decoratiune,mai lucrez la cate un cadou...E minunat!Daca nu as fi racita si afara nu ar fi atat de frig totul ar fi ok.
Sper din toata inima sa avem un Craciun frumos.
Mai este doar o saptamana si vom lua si vacanta.Anul acesta fac serbare cu ursuletii de la gradinita.Sunt foarte emotionati,incantati,nerabdatori.Si-au invatat toti poeziile si repetam zi de zi.Pacat ca sunt doar patru prichindei ce vor spune poezioare...Totusi ne vor sustine in fata mamicilor,bunicilor,taticilor si cei de la clasele I-IV.Imi doresc sa iasa bine pentru ca noi ne straduim.
Am uitat sa ma laud....de trei saptamani nu mai fumez,desi aveam deja aproape un deceniu de fumat si mai multe tentative la activ de a ma lasa.Ce m-a ajutat sa imi fie muuuuult mai usor decat datile trecute si sa nu esuez dupa doar cateva zile din cauza ca sufeream,eram nervoasa si ma gandeam non stop la fumat?A fost cartea lui Allen Carr-În sfârşit,nefumător
Poate cine stie?!Mai ajuta pe cineva.Initial am crezut ca e genul acela tipic de cartulie care te sfatuieste sa gandesti pozitiv si dintr-odata te faci destept,frumos si devreme acasa,dar totusi am citit-o si m-a ajutat.Asta e important pana la urma.Sunt tare fericita pentru ca financiar se simte,de fapt...din toate punctele de vedere se simte,mai ales ca si sotul meu drag s-a lasat o data cu mine.
Va pupam!
Week-end fain!(atat cat mai e din el)

16 comentarii:

  1. felicitari pt lasat de tigari.chiar apreciez pe care pot sa o faca, de fapt pe care vor, ca nu pot nu exista pana nu incerci si lupti. si nu trebuie sa te lasi invins.

    RăspundețiȘtergere
  2. bafta celor 4 temerari de la gradi. sa va iasa bine serbarea va dorim!

    RăspundețiȘtergere
  3. Vrei sa facem amandoua o petitie, poate ni se alatura si altii, ca luna asta sa se numere zilele de doua ori? Adica 2 zile de 1 decembrie, doua zile de 2 decembrie s.a.m.d., Craciunul sa pice cam in ziua 50. N-ar fi frumos? Am termina si noi toate cadourile, ca si eu am cam intrat in trepidatii...
    Spor la lucru si bafta la serbare!!!

    RăspundețiȘtergere
  4. @Mariana iti multumesc pentru felicitari.Sa stii ca sunt anumiti oameni care chiar nu pot sa se lase de fumat pentru ca abordeaza problema gresit.

    RăspundețiȘtergere
  5. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  6. Alice multumesc de pont,dar m-am uitat,am cautat pareri si nu am fost chiar super incantata de asta.In plus nici la scris nu cred ca sunt atat de talentata asa ca .... probabil voi zice pas.Poate ma insel...nu stiu.

    RăspundețiȘtergere
  7. @Ina...uffffff!!!Sigur multa lume ar semna petitia aceasta.Ca de obicei esti super :))Sa trecem de trepidatii cu bine si sa ne relaxam facand carnati si toate cele dupa ce terminam cu cadourile;)))))
    Multumesc mult de urari!Si tie iti doresc spor la lucru ca imaginatie stiu ca ai pentru 100!

    RăspundețiȘtergere
  8. @Loredana iti multumesc mult!Am emotiile cat casa!

    RăspundețiȘtergere
  9. Na , brava tie de asa isprava buna , draga mea! Te felicit pentru cele mai mult de 3 saptamani de abstinenta fata de tutun si sa ne laudam cat mai mult in ani fara fumat.Bravo voua!
    Succes la serbare si sa serbati cu bine! :-D
    Pupaceli maxime voua!

    RăspundețiȘtergere
  10. Asa sa fie Ana!Nu cred ca mai cad in pacat dupa ce am redescoperit ce bine este sa fii nefumator si este de abia inceputul :D
    Multumim!
    Te pupam si noi cu drag!

    RăspundețiȘtergere
  11. Felicitări pentru realizarea de a te lăsa de fumat şi "te blestem" să nu te mai apuci niciodată! :)
    Vă ţinem pumnii pentru serbare! Avem şi noi joi. :)
    Vă îmbrăţişăm, cu dragoste.

    RăspundețiȘtergere
  12. thank you so much for your sweet and comforting words on my recent blog post. i'm so touched.

    xo
    elyse

    RăspundețiȘtergere
  13. Elyse I like very much your blog and I hope you are ok.

    RăspundețiȘtergere