marți, 21 decembrie 2010

Decoratiuni de Craciun

Din pacate nu am reusit sa fac chiar tot ce mi-am propus la capitolul decoratiuni si alte cateva mici detalii,dar mai am un pic de timp si ce am facut pana acum ma multumeste.Ce am invatat?Anul viitor ma voi apuca muuuuuuuuuult mai devreme de toate pregatirile de Craciun,mai ales ca a inceput sa imi placa toate acestea.Probabil in februarie ma voi apuca pentru Paste :D :)))).
Iata fulgii mei crosetati:

Doamne cat de repede trec zilele si cum se apropie Craciunul!!!Era cat pe aci ca planurile mele de Craciun sa se naruie,dar slava Domnului am revenit la ele.
Eu sunt foarte,foarte incantata de cum arata asa prinsi la fereastra.Este pentru prima data cand sunt cu adevarat multumita de ce am facut.

In realitate se vad cu adevarat mult mai frumos.Pentru la anul voi face mai multi si pentru toate ferestrele,ca prea mult imi plac.

Am facut si o decoratiune pentru ajun.

Sunt umplute cu resturi de hartie. arata bine pe raftul din sufragerie.

Mai multe data viitoare.Va pupam!

6 comentarii:

  1. Superbi...cel cu mijloc albastru e ffffffffff frumos ...Sincere felicitari ptr manutelor de aur care croseteaza asa de frumos :)...Si ornamentul e superb ..imiplac la nebunie lucrusoarele facute din portative :) ..
    Un Craciun fericit ,asa cum il visati ...si un AN Nou plinnnnn de impliniri ,iubire si mai ales sanatate .:)

    RăspundețiȘtergere
  2. arata bine decoratiunile tale.
    iti doresc sa te bucuri de fiecare clipa a sarbatorii!

    RăspundețiȘtergere
  3. fulgisorii sunt absolut SUPERBI! Tare mi-ar place sa stiu sa crosetez, dar cum n-am nici o urma de talent in domeniul asta, chiar admir ceea ce e crosetat si frumos! Arata chiar foarte bine la fereastra, si sunt convinsa ca in realitate e si mai fermecator, uneori e greu cu fotografiile astea... si decoratiunea e draguta si inedita!

    RăspundețiȘtergere
  4. @Kikimiki multumesc!Sarbatori fericite si un an cat mai bun!
    @Loredana,multumesc mult!
    @Multumesc Adriana!Pentru mine cu fotografiile chiar e grau ca nu ma pricep si nu fac poze frumoase,artistice :)

    RăspundețiȘtergere
  5. minunat! minunat! minunat!
    si Sarbatori fericite!

    RăspundețiȘtergere
  6. Bine ai venit pe la noi!Multumesc mult!Si tie iti doresc sarbatori fericite!

    RăspundețiȘtergere