sâmbătă, 18 decembrie 2010

O noua zi

Stau la calculator.Biroul meu este pus langa geamul din sud si soarele imi zambeste minunat printre crengi de copac inzapezit.M-am odihnit foarte bine si cand m-am trezit si am vazut ca nu mai bate vantul cel nebun m-am pus pe chiuit cu Dei.De ce?Pai...mai tarziu vom face impreuna prima lui plimbare cu sania.Promit sa fac si cateva poze.
Va spusesem joi ca am avut o saptamana groaznica.Asa a fost pana la final.Serbarea de la gradinita a fost din pacate un dezastru.sunt foarte dezamagita,dar ma mai amagesc ca nu eu am dat gres si nu puteam face nimic.Pentru ca erau putini copii...foarte putini am facut o piesa de teatru in versuri.Era asa de frumoasa si am fost tare incantata de rezultat.Aveam o serbare frumoasa,copiii isi invatasera replicile si erau tare draguti.Cu cateva zile inainte de serbare aflu ca fetita care avea unul din rolurile principale a plecat in Italia.Nu mai zic ca bunicii,parintii nici nu m-au anuntat si am aflat intamplator.am modificat piesa pe ultima suta de metri.Nu mai era asa de faina,dar inca ne puteam prezenta cu ceva.Dimineata de vineri avea sa imi strice de tot serbarea.Era foarte frig si mama baietelului,care avea celalat rol principal ma anunta ca nu vine ca e prea rece.Baietelul este fratele fetei de care va povestisem joi.Ajung la gradinita si constat ca am doar doi copii...O alta fetita nu a venit,desi joi vorbisem cu bunica si a zis ca o aduce si sta si foarte aproape de scoala asa ca frigul n-ar fi fost un motiv.Cei doi copii aveau doua poezioare scurte pentru ca erau mai micuti si cu nici o noima daca nu erau integrate in piesa.Nu am mai vrut sa fac nimic,dar la insistentele sefei m-am facut de tot rasul in fata tuturor parintilor din scoala deoarece serbarea a fost facuta impreuna cu clasele I-VIII si erau acolo toti.Cand au terminat copiii,dupa 30 de secunde,au pufnit in ras si au comentat "Asta-i serbarea?!".Imaginati-va cum m-am simtit.Cum in ultima perioada ne-am concentrat pe serbare nici nu mi-a trecut prin cap sa ii invat ceva de rezerva.Sunt micuti si nu poti sa ii soliciti cu multe poezii.Si asa cei care au lipsit au avut foarte mult de invatat.Concluziile le puteti trage voi...Credeti ca as fi putut face ceva sa dreg toata situatia?Poate totusi am dat-o-n bara...Nu stiu...
Oricum astazi pare o zi tare frumoasa si e cazul sa trec peste frustrarile aduse de zilele trecute si sa profit din plin de ea.
Va pup!Va doresc un week-end minunat!

4 comentarii:

  1. carcotasi se gasesc peste tot!
    cui nu ii place sa isi faca el mai frumoasa serbare.

    RăspundețiȘtergere
  2. Asa este,dar cel mai tare ma oftic ca m-am straduit,m-am stresat,am facut ceva fain si s-a ales praful.

    RăspundețiȘtergere
  3. Ei , Catrinel , imi pare rau de supararea ta , insa urat din partea tuturor ca nu au apreciat gestul si efortul tau de a realiza ceva deosebit....Cat despre parintii care nu si-au lasat plazii ca era tare frig , nici cuvinte sa comentez nu merita...urat din partea lor si , poate , vreodata , cineva le va aprecia si lor eforturile asa cum au facut-o cu tine!
    Daca te ajuta cu ceva , eu te imbratisez cu drag si iti doresc mult succes pe viitor!

    RăspundețiȘtergere
  4. Iti multumesc pentru imbratisarea si sustinerea ta!Asta e din pacate lumea din care facem parte.nu stiu cum este in alta parte,dar oamenii de aici asa sunt.Nu pot eu schimba lumea asa ca ma supar,imi trece si merg apoi mai departe.Te pupam cu mare drag!

    RăspundețiȘtergere