joi, 16 decembrie 2010

Saptamana...de....

...rahat am avut.Groaznica saptamana!!!Sunt intr-o stare de aia in care imi vine sa injur asa cum nu am injurat in viata mea.In pana mea cat se mai degradeaza societatea asta si unde dracu vom ajunge?!!!!Taci in fata tuturor prostilor si rahatilor.Pentru ce?!Ajungi ca profesor sa taci in fata elevului,ca eductor sa taci in fata parintelui ca unul e mai tare in gura si mai p***os si tu nu poti sa ii faci fata la melita...
Ajunge o fatuca de clasa a VIII a sa imi vorbeasca ca si cum am fi colege,sa ma tutuiasca si sa urle la mine ca la usa cortului ca nu-i convine ca ii atrag atentia sa bata la usa si sa ceara voie sa intre peste mine in gradinita in timp ce eu imi fac treaba.Ma cert cu ea in fata dirigintei,care tace,se uita cu repros la mine,savureaza momentul si dupa ce plec o aud cum incearca sa afle detalii ca nu ii ajunge barfa pe ziua respectiva si trebuie sa mai afle cate ceva.Dau telefon la mama si ea imi explica ca fetita e suparata pentru ca i se pare ca am eu ceva cu ea ca am mai certat-o cand mi-a dat cu usa in cap(trebuia sa ii multumesc ca m-a lovit si nu si-a cerut scuze) si anul trecut nu o lasam mai moale si o ascultam prea des,dar ca vine ea si va discuta maine cu mine.Tot cu mine?!!!!!Nu cu fiica-ta?!!!Pana mea...Sa vedem ce ne vom spune!Si eu voi tacea si ele vor vorbi ca au debit verbal mai mare si probabil la final vor avea pretentia sa imi cer si scuze ca am stresat bietul odor nepoliticos si cu tupeu jegos.
Asta e doar o firmitura din saptamana asta...aproape fiecare zi mi-a fost condimentata cu cate o trebusoara de asta.Astazi am bocit bine ca prea s-au c***t toti in capul meu toata saptamana. Si inca nu s-a terminat.Maine am o serbare de facut,parinti de multumit si o sefa care se poarta in functie de cum se trezete dimineata si...vacanta incepe de abia miercuri.Uffffffffffffffff!!!!

6 comentarii:

  1. Las că vine ea vacanţa.;) E totuşi important să te impui în faţa copiilor.
    Sărbători fericite alături de cei dragi.:)

    RăspundețiȘtergere
  2. Asa este,dar fara sustinerea parintilor uneori degeabate zbati.
    Multumesc si iti dorimsi tie sarbatori minunate!

    RăspundețiȘtergere
  3. Catrinel...iti tin pumnii si ma gandesc la tine cu drag , sa poti trece de problemele astea cu bine...
    Cat despre discutie , sper sa iti sustii punctul de vedere pana in panzele albe!
    Va pup!

    RăspundețiȘtergere
  4. cateodata se intampla sa ai si o saptamana mai urata. o vei scoate cu bine la cpata, sunt sigura!
    bafta cu serbarea!

    RăspundețiȘtergere
  5. Offf. Îţi ţin pumnii. Ştiu cum e să ai de-a face cu astfel de exemplare. Eşti puternicp şi vei trece şi peste asta. Te îmbrăţişez, cu drag.

    RăspundețiȘtergere
  6. Multumesc mult fetelor!A trecut saptamana asta!Pfiu!P_entru mine saptamana se incheie vineri cand ma intorc numai la ai mei si ale mele.Va pup si inca o data multumesc!

    RăspundețiȘtergere