vineri, 10 decembrie 2010

V-am promis....

...ca vin cu povestea zilelor in care nu am fost aici cu voi.
In primul rand a fost ziua de nume a lui Dei.Nu a primit cadouri,in schimb am sarbatorit-o la gradinita.Copiii i-au cantat "La multi ani!"Iar el i-a servit pe fiecare in parte cu bomboane.Tata l-a filmat cu telefonul si indata ce il va pune pe calculator(din motive tehnice nu a facut-o inca)il voi pune si pentru voi.Am fost si la dna.invatatoare si i-am servit si pe copiii de I-IV,care ne-au cantat si ei.Nu a inteles el mare lucru,dar era incantat de toata atentia care i se acorda.
A venit si 1Dec.Cam ciudat a fost sa am liber in mijlocul saptamanii si drept sa spun mi-ar fi placut sa fi fost vineri,dar intotdeauna este binevenita o pauza,oricand ar fi ea.
Eheiii!!!A venit si seara in care trebuia sa vina "Mos Colaie".Ne-am amuzat copios ca mosul aduce o laie:)))).Cu multa constiinciozitate Dei si-a curatat ghetutele:


Mami!!!Sunt "calate"?:

Dimineata la 5 jumatate:
-Maaaaaamiiiii!!!tezeste-te!A vilit Mosu Colaie!
-A venit?!Ce ti-a adus?
-Shcolaaaata(ciocolata),shcarii(jucarii)-mumutza(maimuta).Dei este minte i Mosul a vilit.(Andrei este cuminte si mosul a venit).
E tare comic cum amesteca cuvintele corecte cu cele pocite si cum articuleaza substantivele :D.
Mamaia de vreo doua saptamani e la noi si se uita la o telenovela romaneasca.Un tip urla dupa iubita lui pe un camp si Dei foarte serios:Nenea a pudut mintile.(nenea si-a pierdut mintile).Ne-o palit un ras de numna-numa.
Vorbeste din ce in ce mai corect,face fraze mai lungi si deja putem sustine conversatii.Ii place sa se uite la Animal planet.
Stie nume de animale si le recunoaste imediat:
Crocodil-chidil
girafa
caprioara-picuoara
catelus-castelus...isi da seama ca a gresit si zice: ca-tze-lus.
hipopotam-popotan
maimuta-mumuta sau mamuta
barza-varza
gaina-ghina
bufnita-bushnita
vulpe-vumpe
gasca-sgasca
sconx-sconsc
broasca-boasca
Alte poceli de dei:
bicicleta-bishcheta
scurge singe-curge sange

Va dorim o seara linistita,un week-end minunat asa cum va doriti voi!
Va pupam!

2 comentarii:

  1. Tzucaiesc harnicutul....ce bine ca o venit Mosu Nicolae! Pai frumos era sa fi muncit flacaul degeaba la lustruit ghetutele? :-D

    RăspundețiȘtergere
  2. Si noi te tzucaim!A venit ca a fost copil cuminte si a mai crescut un pic.

    RăspundețiȘtergere