luni, 31 ianuarie 2011

Am fost intr-o perioada in care as fi lucrat non stop,asa ca am profitat si am facut cat de multe am putut.Asa functionez eu...in salturi.Din pacate asa sunt si in relatiile cu ceilalti.Nu sunt o prietena tocmai ok din punctul acesta de vedere pentru ca am perioade lungi de timp cand nu am chef sa vorbesc cu nimeni si nu pastrez legatura cu ceilalti.Dupa aceea imi revin,dar nu le poti cere celorlalti sa fie dupa o perioada de absenta la fel cum erau inainte.La fel si cu blogul...Am perioade cand as scrie si de doua,trei ori pe zi si perioade cand nici nu imi vine sa il deschid.Oare toata lumea o fi asa?
In sfarsit...Iata ce am facut.Am decorat un umeras din lemn cu servetel si cu o fundita de satin.

Imi doresc sa reusesc sa crosetez cat mai multe rochite,vestute,bluzite;pe care sa vi le arat si voua.Cred ca vor arata mai fain pe un umeras decorat dragut,nu?

Va pup!
Va doresc o saptamana frumoasa,usoara si plina de zambete!



6 comentarii:

  1. e frumos umerasul si dargut. si bluzica.
    sa ai spor in toate.
    asa sunt si eu, uneori te sufoct, alteori nu stii nimic de mine o vreme. asa e firea omului

    RăspundețiȘtergere
  2. Foarte frumos!!! Mai Catrinel, eu tot astept poza cu Dei oripilat de masca cu miere si scortisoara. :-))) O saptamana frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
  3. foarte frumos!manute de aur are fata!bravo!nu-ti mai imputa felul de a functiona,n-ai nici o vina si stii de ce?pt.ca absolut toti suntem cu plusuri si minusuri numa'ca nu seamana-tre ele...te rog "imputati" sa fii feriicta si multumita si nu te mai certa teee rrroooog!pup

    RăspundețiȘtergere
  4. foarte dragut si umerasul si rochita e superba. important e ca ai talent, chiar daca vine in valuri.

    RăspundețiȘtergere
  5. Va multumesc din toata "imina"(asa zice Dei) tuturor!
    Iulia,poza cu Dei va veni curand.
    Mama...imi place ce zici...mai zi,nu de alta ,dar mi se umfla penele din coada de atata mandrie.Si noi te pupam!
    Inca odata va multumesc!

    RăspundețiȘtergere