joi, 27 ianuarie 2011

Andrei soricelul

Astazi am venit mai devreme de la serviciu si am reusit sa imi fac unele treburi mai rapid.
Dei a furat un marker verde fosforescent din penarul meu si s-a cam mazgalit cu el.De aici mi-a venit ideea si l-am transformat in ... soricel:)


Se cam plictisise soricelul meu in dupa amiaza aceasta si mi-a venit o idee.Am luat de la sos din garaj un jgheab de plastic pentru cabluri si l-am transformat rapid in rampa pentru masinutele lui Dei.Cat de mult i-a placut?Uitati-va la fetisoara lui!Ei?


I-au mai ramas ceva urme..."mustatesti"

Ce a zis Dei?
-Mutzumesc mama!ma bucur tare.Mashinutele merge diparte acuuuuuum!!!!
S-a uitat la poze si :
-Mami buza asta e cu pijama :( Veau schimbi asta cu pijama ti roooog!

Va pupam si va dorim sa aveti parte numai de zambete!

8 comentarii:

  1. dragul de el...ce scump e. imi vine sa-l mananc, insa ce se face mami lui fara de pui?? e un super dulce.

    RăspundețiȘtergere
  2. Tare, tare scump e Dei! Parca il si aud ce simpatic vorbeste :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Deci , inca de ieri am vrut sa las comentariu ca m-am topit la propriu cu soricelul asta frumos...dar nu am reusit....si azi m-am chinuit la postarea cu cutiile alea superbe , de aia am semnat ca anonim , cum o sa fac si acum...mama lui de blogspot....dar important ce vroiam sa scriu este ca mi-a facut ziua de sambata superba , soricutul asta , tzucu-i nasucul de flacaias si ca va imbratisez pe amandoi , frumosilor si va urez sambata frumoasa!Aici o iesit soarele...in sfarsit!

    Ana-Maria

    RăspundețiȘtergere
  4. Si noi te pupam cu drag!La noi la fel a iesit soarele si e frumos.Sambata frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
  5. nici nu stiu la ce sa ma refer mai intai,deci,soricutu-i fara de egal,rampa e genioasa(mama are idei super),s-o certam ca nu-i atenta sa schimbam baietii inainte de poze,stie copilul ca nu-i frumos sa apari in pijamale,cutiile-s superbe de-adreptul...si...va pup dulce atre de tot!

    RăspundețiȘtergere