duminică, 23 ianuarie 2011

Leapsa

Am primit de la Ana Maria o leapsa.Trebuie sa scriu 10 lucruri care imi plac si sa o dau altor 10 persoane.Desi am mai facut-o,imi place sa o fac si acum deoarece de fiecare data am alte raspunsuri de dat :)
Prin urmare...cele zece ....placeri(nu neaparat in ordinea importantei):
1.Sa crosetez mai mult decat sa tricotez
2.Imi place senzatia pe care o am dupa ce fac curatenie,totul e facut cum trebuie si pot sta linistita sa savurez laptele cu ness.
3.VARA=caldura,cerul senin,haine putine,flori,plaja...VARA
4.Unghiile lungi...daca nu am unghiile lungi mi se pare ca am mainile cu degete scurte si butucanoase.
5.Sa ii vad pe Andrei si pe tatal lui stand impreuna,susotind,dragalindu-se.Sunt superbi si ma emotioneaza de fiecare data.
6.Sa scriu cu stiloul.
7.Sa citesc.
8.Bucatariile cu mult alb si foarte luminoase,care au chiuveta sub geam.
9.Ca nu mai fumez.
10.Parul cret.Cam acestea ar fi....azi,la aceasta ora;insa alta data ar fi probabil altele.
Leapsa se duce la:Adela(noaptebunacopii),starsgates,Irina(dulce casa),ce pot face doua maini dibace si cui o mai vrea.Iar am incalcat regula de la leapsa.
Va doresc o seara faina!
Va pupam!
Sa aveti o saptamana usoara si frumoasa!

3 comentarii:

  1. si mie imi plac unghiile lungi, insa acum nu mai pot sa le tin. dar sper sa-mi revin la normal

    RăspundețiȘtergere
  2. Mie îmi plac unghiile scurte şi îngrijite.;)
    Ah şi da! Iubesc vara!O să preiau leapsa catrinel, când apuc să mai scriu mai mult.:)

    RăspundețiȘtergere
  3. Veronica,nici eu dupa ce am nascut o perioada lunga n-am putut avea unghii lungi.Ma incomodau,nu aveam timp de ele si mai ales mi-era teama ca il ranesc pe Dei.
    @starsgates nu iti inchipui ca imi plac unghiile acelea de vrajitoare ;D Este foarte important,indiferent de marimea unghiilor sa fie foarte ingrijite.
    De abia astept sa vad ce scrii!

    RăspundețiȘtergere