sâmbătă, 29 ianuarie 2011

Masca de scortisoara si miere ;))))

Am facut o pauza din curatenie ca sa pot sa imi beau ceaiul si sa va povestesc despre masca asta buclucasa.
M-am hotarat de ceva vreme ca trebuie sa imi acord mai mult timp pentru mine si sa ma imping de la spate pentru ca sunt tanara si ar trebui sa nu las timpul sa treaca si la 30 de ani sa ma plang de riduri si piele cazuta.Eu mi-s genul care nu prea reuseste sa se tina de treaba la capitolul "beauty".Uit sa ma cremuiesc,nu reusesc sa ma dau cu crema pentru vergeturi zi de zi si tot asa.
Am aflat de masca aceasta pentru cosuri-marea mea problema de cand am nascut-de cateva zile si m-am hotarat sa o fac pana reusesc sa imi cumpar Zineryt.Buuuuuuun...zis si facut.Cum ma chinuiam eu sa aplic pe fata chestia aia lipicioasa il aud pe Dei ca facea in casa ceva ce nu trebuia.Ies val vartej si incep sa ii fac morala.El se uita cu o fata tampa la mine si imi zice:
-Mami ai cacat pe fata!!!De ce ai pus pe fata tau cacat?Esti murdara tare!
Bineinteles ca m-a bufnit rasul si am lasat-o naibii de morala.
Voi stiti ca eu cu Andrei avem ceva probleme la capitolul masti.Asta-vara cand mi-am facut masca cu castraveti, piersici si iaurt a iceput sa planga,s-a inecat si a vomitat.Acum era de-a dreptul oripilat si se stramba tot.I-am facut si poza...nu stiu cum am reusit sa il prind.O voi pune mai tarziu.

Acum daca tot am vorbit de masca sa va spun si ce-i cu ea poate va va fi de folos.
Se face din trei linguri de miere si o lingurita de scortisoara.Este buna pentru acnee.Se aplica pe zonele cu cosuri seara inainte de culcare-ideea e sa o tii cat mai mult,dar eu nu reusesc sa dorm precum gheisele,doar pe spate o noapte intreaga.Va puteti inchipui cum as manji tot,asa ca mi-am pus-o pe fata dimineata si am facut treaba cu ea asa.
Sambata frumoasa!

5 comentarii:

  1. Haaaaahahaha!!!! Ce scump e Dei! La asta nu ma asteptam! Cand am citit titlul, m-am si gandit la experieta trecuta cu masca de piersici! Nu mai face prostii de astea, sperii cupilu! :)))))

    RăspundețiȘtergere
  2. :-)))...pai tu Catrinel , anunta baiatul inainte ca iti pui cacat pe fata , sa nu se mai oripileze in asemenea hal....hahahahahahaaaaaaaa....
    Pup Andruska isteata si mamica frumoasa!

    Ana-Maria

    RăspundețiȘtergere
  3. Eu inca de cand imi intindeam masca ma intrebam ce reactie va avea.Te pupam Iuli!
    Ana-Maria te pupam si noi!Saptamana frumoasa iti dorim!

    RăspundețiȘtergere
  4. Pentru mine a functionat foarte eficient impotriva cosurilor si punctelor negre uleiul 100% pur din arbore de ceai -tea tree si va recomand.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc frumos pentru comentariu si recomandare! Te mai astept pe aici!

      Ștergere