sâmbătă, 22 ianuarie 2011

Ne-ati dus dorul? :D

Am reusit sa trec in sfarsit si pe aici.Lucrurile merg inspre normal,dar bineinteles ca exista loc de mai bine.
Chiar acum am terminat o husa de telefon pentru o amica.Sper sa ii placa.Voi ce ziceti?

Mai am foarte putin si imi termin bluza crosetata pentru opt martie.Inca mai taraganez cu darurile de ziua femeii si nu stiu de ce.Idei am,dar imi cam lipseste impulsul.
Andrei creste,vorbeste si e un copil minunat,desi cam energic si incapatanat.Pe zi ce trece il iubesc mai mult.El si tatal lui sunt minunati.La noi la gradinita este prea frig si Dei sta de ceva vreme cu sosul.Este foarte bine pentru ei caci i-a apropiat fooooarte tare timpul petrecut impreuna.Inainte Adi nu prea avea rabdare cu cel mic si era cam rece,dar acum este altfel.Sunt incantata de schimbarea aceasta si pot zice ca sunt un om fericit.
Acum si niste poze cu printisorul:DRecunoasteti personajul?Ne pregateam de plecare la Iasi.


Sotul impreunacu un prieten se uita pe calculator la niste scheme de generatoare de curent electric sau ceva de genul.M-a amuzat atentia lui Dei la discutia lor:)

I-am distras atentia...bad mama!!!

Cam astea sunt pozele.
La noi ninge foarte frumos,insa pana acum a fost o vreme foarte urata si apasatoare de parca locuiam in Anglia pe vremea lui Bronte.De abia astept vacanta care vine peste o saptamanasi poate reusesc sa demarez actiunea "cadoul de 8 martie" :))).
Va pup pe toti!

6 comentarii:

  1. wowow, se vede ca a crescut Deiul. E un dulce.
    de ce te mira ca l-a captat discutia barbatilor, e si el barbat in devenire :))) tre sa stie si el cat mai multe.
    frumoasa husa,e u zic ca ii va placea.
    si hai curaj cu pregatirea cadourilor,acusi vine martisorul

    RăspundețiȘtergere
  2. Parca prea repede creste ...Multumesc!Si eu cred la fel :D
    Am demarat astazi actiunea si acusi va arat ce fac.

    RăspundețiȘtergere
  3. E foarte frumoasa husa aceea , imi place!
    Vaaaaiii , Andruska este delicios! Deci baietii cu schemele , fetele cu bucataria! :D
    Spor la treaba , draga mea si sper sa iti vine inspiratia!

    RăspundețiȘtergere
  4. Multumesc Ana-Maria!Baietii cu scheme,fetele cu bucatarie,curatenie,crosetat,cusut...ehei si cate si mai cate;D-egalitate intre sexe =)))
    Inspiratia imi vine si slava Domnului parca simt si ceva chef asa ca profit la maxim!
    Te pupam!

    RăspundețiȘtergere
  5. Băiat mare şi serios, dacă este de pe-acum preocupat de treburile ...bărbăteşti!Simpatic foc, Dei! Să vă bucuraţi din plin de drăgălăşenia lui!

    RăspundețiȘtergere