joi, 13 ianuarie 2011

Sunt dezorientata

Nu stiu ce am,dar nu reusesc sa imi intru deloc in ritm.Parca as fi un titirez ce a iesit din spatiul in care trebuia sa se invarta.Habar nu am ce e cu mine.
Am multe de facut si in capul meu e cam totul in dezordine.Cred ca trebuie sa pun mana pe pix si sa notez...sa fac listute.
Trebuie sa ma apuc de cadourile si felicitarile pentru 8 martie si tot o aman de pe o zi pe alta...Trebuie sa imi termin bluza la care lucrez si pe care sper sa o port de ziua femeii.Vreau sa particip la un concurs si trebuie sa imi fac neaparat timp sa ma apuc de lucrat la asta...Trebuie,trebuie si iar trebuie...Timp imi fac eu pentru toate,dar pur si simplu nu stiu de ce nu reusesc sa le integrez in programul meu.Asa ma simt de la sarbatori incoace.Cred ca puterea mea mare de adaptabilitate s-a cam micsorat si sarbatorile alaturi de plecarea la Iasi m-au dezorientat.
Week-endul acesta trebuie sa iau masuri drastice(ce masuri?nu stiu) si sa vad cum ma organizez.Probabil imi voi face un program strict pana ce imi intru in ritm.
O zi faina va dorim!

4 comentarii:

  1. si eu zic:TREBUIE! insa de multe ori renunt. mai bine lenevesc cu mandra si ma bucur de timpul ramas. insa nu contenesc sa ma gandesc...oare cum va fi??
    succes sa iti revii

    RăspundețiȘtergere
  2. Toti avem zile mai putin bune...lasa-le sa treaca fara sa te mai superi...si odihneste-te!Vor trece si iti vei reveni...e si vremea urata de vina!
    Va pup si sa aveti un weekend cat mai placut!

    RăspundețiȘtergere
  3. ...ei,capul sus,viata-i frumoasa!Zile bune,zile mai putin bune...las'ca vine el si cheful!Nu te incapatana,cu cat o faci cu-atata devii mai stresata...si-apoi toata energia ta oare nu stim noi unde se duce?!Pe toti va pup,fete si baieti la gramada,dulce va pup!

    RăspundețiȘtergere
  4. @Ehei!!!Veronica,draga mea tu iti permiti sa lenevesti.Profita din plin de asta!Cum va fi?Greu,obositor,dar atat de frumooooooos!!!
    @Ana-Maria cred ca vremea e sigur un factor important...Oricum deja mi-am revenit si am reusit sa le pun cat de cat in ordine pe toate.
    @Mama,te pupam ...asa cum am zis simt ca deja ma simt ok :D

    RăspundețiȘtergere