luni, 3 ianuarie 2011

Suntem acasa

Ieri ne-am intors.Am desfacut o parte din bagaje si concluzia este ca am o tona de spalat.Nu va voi povesti acum despre peripetiile lui Dei la Iasi.
Astept sa imi treaca starea de oboseala,raceala si naspa in care sunt.Pot spune ca anul nu a inceput chiar pe gustul meu,dar sunt increzatoare in ceea ce va fi de acum incolo.
Am ajuns acasa si am gasit totul rece ca in frigider si hidroforul crapat de la inghet.Sosul a stat pana seara tarziu pe un frig ingrozitor sa rezolve problema apei dupa ce a condus de la Iasi pana aici.El insa este incantat ca este ACASA.Eu am facut curat de dimineata si parca simt ca lucrurile intra iar pe fagasul lor.Desi am starea asta sunt foarte optimista si simt ca pentru mine anul acesta va fi unul bun.
Andrei s-a distrat foarte bine la bunici.Promit sa revin cu poze si povestiri de maine incolo,cand imi voi organiza mai bine treburile si gandurile :D.
Desi este deja ca un cliseu si eu ca multi altii mi-am pus in balanta lucrurile de anul trecut si am bifat pe lista sperantelor si dorintelor ce voi face in 2011.Probabil concluziile le veti afla usor,usor urmarindu-ne.:)Sunt foarte optimista si simt ca va fi bine.
Va multumesc ca ne urmariti!Va doresc o saptamana frumoasa!
Inca o data sa aveti un an bogat,cu rezultate pe masura asteptarilor si sa fiti impliniti si multumiti sufleteste!

6 comentarii:

  1. LA MULTI SI ...SANATOSI ANI!
    Din motive de sanatate am lipsit cca trei luni din virtual.Acum realizez ce dor imi este!Nu voi reveni ca-n "vremurile bune" pentru ca nu-mi permite starea dar voi incerca sa raman pe aproape.Mira

    http://www.youtube.com/watch?v=qt8KkliAwGk

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumim din suflet!Chiar m-am intrebat ce se intampla cu tine si am sperat sa fie vorba despre calculator si nu probleme de sanatate.Imi pare tare rau ca nu iti este tocmai bine si sper din toata inima sa iti revii.
    La multi ani!
    Te asteptam cu drag pe la noi cand poti!

    RăspundețiȘtergere
  3. Din pacate,nu,nu-i vorba de calculator;unde mai pui ca Mosul mi-a adus un laptop...Mira

    RăspundețiȘtergere
  4. Sa traiesti cu numele!Sanatate si tot ce-ti doresti sa se implineasca si pe deasupra daca uiti de vreo dorinta...

    RăspundețiȘtergere
  5. La Multi Ani, Ioana! Multa sanatate si multe, multe impliniri!

    RăspundețiȘtergere
  6. Va multumesc mult!
    Si tie Iuliana iti doresc asemenea!

    RăspundețiȘtergere