joi, 10 februarie 2011

2 ani

Am facut astazi doi ani de cand am scris prima mea postare si am pasit timida in lumea bloging-ului,fara sa stiu mare lucru despre asta.Prima postare am scris-o pe celalat blog,dar cum acesta este o continuare a celuilalt imi place sa sarbatoresc astazi aici.
Cand am inceput sa scriu o faceam doar pentru ca era mai simplu sa fac un jurnal pentru Andrei.Dupa ce am prins curaj,am aflat cate ceva despre "lumea aceasta" motivele pentru care scriam s-au inmultit,subiectele de asemenea s-au diversificat.
Desi,la fel ca in viata,am avut momente ... un pic triste,sunt foarte incantata ca am decis sa imi fac blog.Am cunoscut oameni deosebiti,pe care chiar daca nu i-am vazut face to face niciodata,imi sunt foarte dragi(nu spun care pentru ca sunt sigura ca as fi nedreapta,uitand din greseala pe vreunul).Locuind intr-un loc,care se anima doar vara;in restul timpului avandu-l de cele mai multe ori partener de discutii doar pe sotul meu,faptul ca am cunoscut atatia oameni cu care pot impartasi cate ceva,cu care am cate ceva in comun ma face sa pot trece mai usor peste perioadele pustii.Am descoperit pasiuni noi,am redescoperit unele uitate si am invatat cum sa imi umplu timpul frumos si util.Concluzia este ca blogul a schimbat multe lucruri in bine si nu regret vreo clipa ca am decis sa il am.
Va multumesc,voua celor care imi bat din cand in cand la usa virtuala,care comentati,aratandu-mi ca nu sunt singura,care imi zambiti de dupa ecranul calculatorului cand Andrei face vreo pozna,care va bucurati sau va intristati alaturi de mine!Este o onoare sa va "cunosc" si daca ma urmariti doar din umbra...este o placere sa stiu ca se gandeste cineva din cand in cand la noi!
Va multumesc tuturor!
Va uram o seara frumoasa!
Va pupam!
ANDREI si...

8 comentarii:

  1. la cati mai multi ani draga mea. si eu ma bucur ca am dat de voi, chiar in acest spatiu virtual.

    RăspundețiȘtergere
  2. La cat mai multi ani de blogereala.;)

    RăspundețiȘtergere
  3. la mai multe postari si de acum inainte!!!!

    RăspundețiȘtergere
  4. La multi ani!
    Haoleooooo...bre , te-ai inecat in butoiul cu melancolie...Hesi fato d-acolo...ca o iesit soarilii afara! :-D
    No , glumeam! :-)))
    Imbratisari calde voua si sa aveti vichend fain!

    RăspundețiȘtergere
  5. Va multumesc mult!
    Ana-Maria,nu mi-am dat seama ca asa suna...melancolic.Si daca ar fi asa sigur m-ai scos tu acum cu postarea ta cu diminutive ca stau inca si zambesc ca vacuta la lucernuta :)))))))))))))))))))))))))
    Multumesc si te pupam!

    RăspundețiȘtergere
  6. Gand bun la aniversare!
    Ideea jurnalului mi s-a parut si mie a fi un instrument educativ excelent.
    Toate cele bune!

    RăspundețiȘtergere
  7. Multumesc!Nu stiu cat de educativ,dar in mod sigur reprezinta o amintire frumoasa.

    RăspundețiȘtergere