miercuri, 23 februarie 2011

Am facut...

... o pereche de pantaloni pentru Andrei . Initial Andrei nu s-a bucurat prea tare de ei , dar pana la urma dupa ce s-a lasat imbracat nu a mai vrut sa ii dea jos .
Astazi la serviciu le spunea tuturor profesoarelor : " Mama a facut haina mie cu masina de cusuta " . E tare amuzant cum ii spune ... masina de cusuta happy
Aceasta este bluza de care v-am vorbit . Am probleme la guler pentru ca de fiecare data imi iese cam larg . Lui Andrei ii place insa foarte tare ... Cred ca din cauza rosului de la maneci si gat .
Puteti sa imi acordati circumstante atenuante . Fac asta de putina vreme big grin
crying Nu imi ies poze frumoase ... adica dintr-alea luminoase si calde ... Nu stiu cum sa va explic ... crying Si am aflat pentru a nu stiu cata oara ca nu sunt in stare sa fac chec . Da !!! Nu va mirati prea tare ! Fac tarte , fac prajituri , fac biscuiti , dar nu reusesc sa fac un amarat de chec !at wits' end
O zi buna va doresc!


2 comentarii:

  1. pfuai ce top-model masculin ai...deja stie cum sa stea la poze.
    nu te necaji prea tare ca nu-ti iese, nimeni nu s-a nascut invatat. numai gresit capeti experienta. cat despre chec, bine ca faci alte prajituri gustoase. cu timpul va iesi si checul.
    Aveam o amica care tot asa nu stia sa fac, insa facea la microunde, nu stiu cum.

    RăspundețiȘtergere
  2. Este ? Nu-i asa ca este fotomodel adevarat ? :)))
    Asa-i , dar tot imi doresc :(
    Am si eu reteta de chec la cuptorul cu microunde , dar nu am incercat-o .

    RăspundețiȘtergere