duminică, 20 februarie 2011

...

Din pacate s-a terminat week-endul si de maine va incepe o noua saptamana cu frig pentru mine . Cred ca v-am mai zis ca la noi in scoala este foarte rece .
Astazi mi-am impartit timpul intre Andrei si calculator . Din nou m-am jucat cu aspectul blogului . Am adaugat si google translate . Traducerile de la google sunt foarte amuzante . Am ras copios cu sotul meu .
Ieri l-am tuns pe Andrei . Nu i-am facut decat poza aceasta dupa baie .
Ii voi face curand alte poze cu noua freza .
A fost cam greu sa il tundem . Era obosit si nu voia sa stea . Cand era mai mic nu aveam nici o problema cu tunsul , insa acum ... La fel este si cu spalatul pe cap.Cand era micut nu protesta , dar acum trebuie sa ma inarmez cu rabdare si sa il conving sa il pot spala .
Tot privindu-l si ascultandu-l astazi parca am avut un soc si de abia acum am constatat cat de mare a crescut . Vorbeste 90% corect , cunoaste culorile , formele geometrice , numara pana la 10 , stie zilele saptamanii , numele tuturor desenelor animate pe care le urmareste , are videoclipuri preferate( spre disperarea mea ) si inca o multitudine de alte lucruri . Atat de multe s-au intamplat in aproape trei ani si atat de repede au trecut ... Chiar daca uneori mi se face dor de parul moale si degetele minuscule de cand era bebelus ma bucur nespus de perioada aceasta . Mi se pare cea mai frumoasa , desi " luptele " dintre noi sunt dese si cu scantei . Pana acum aveam deseori senzatia ca il iubesc pentru ca este al meu si asa este normal,dar acum parca ma simt coplesita . Pe langa ca il iubesc il si plac foarte tare . Poate va veti mira cand veti citi asta ... Din cartea " Si tu poti fi Supernanny " de Irina Petrea am aflat cat este de important sa ne placem copiii cu bune si cu rele pe langa a-i iubi . Cartea mi-a placut foarte mult si am citit-o de doua ori la intervale diferite de timp . De fiecare data am perceput-o altfel . Acum ca se apropie Andrei de trei ani cred ca ar fi momentul s-o recitesc . Cine stie ce mai descopar !? E foarte faina . Mi-a placut modul de abordare ; este accesibila si aici nu ma refer la pret , ci la faptul ca nu este complicata si cu termeni greoi , care sa te plictiseasca daca nu esti de specialitate . Cand eram insarcinata m-am inarmat cu o multitudine de carti si citeam pe nerasuflate tot ce puteam despre bebelusi , despre copii . Dupa aceea am descoperit ca realitatea e cu totul altfel fata de carti ...
O saptamana frumoasa va doresc !
Va pupam !

2 comentarii: