vineri, 4 februarie 2011

Ce sa fac?

De mai multe ori mi s-a intamplat sa am probleme cu blogul...sa nu pot posta,sa nu pot pune link-uri,dupa ce scriu cate o postare lunga sa dispara si sa trebuiasca sa o iau de la capat,cei care vor sa comenteze sa nu o poata face si tot felul de problemute de-astea.
Am auzit de mai multe ori cum ca ar fi mai bun wordpress-ul.Cel putin Ana-Maria ma invita sa imi schimb "casuta" de cate ori are ocazia.Bineinteles ca nu imi pot da seama daca nu incerc si asa am ajuns sa imi fac un blog acolo.Ma sperie putin pentru ca am senzatia ca e mai complicat un pic.Nu poti sa schimbi foarte multe la capitolul design,daca nu platesti sau inca nu am descoperit eu daca poti sa te joci ca sa zic asa.
Sa trec pe wordpress?Chiar nu stiu ce sa fac...
Pentru inceput as posta si pe unul si pe celalalt si in timp as renunta la unul dintre ele...chiar nu stiu ce sa fac....
Ce ziceti?

4 comentarii:

  1. cum vrei tu sa faci, numai sa fii implinita. eu cand blogspotul are draci pe craci ii dau ignore si il mai si trimit la originile originilor lui. dar, anunta-ne sa stim unde sa te cautam. vezi ca se poate importa blogul asta pe wordpress. Ana te poate sfatui mai bine, daca alegi sa pleci

    RăspundețiȘtergere
  2. Cu cat ma gandesc mai mult cu atat se inclina balanta catre blogspot,mai ales ca nici nu sunt foarte priceputa in ale computerului.
    Bineinteles ca as fi anuntat.

    RăspundețiȘtergere
  3. Catrinel, stai liniştită! Nu are nicio importanţă unde scrii, important este că o faci şi încă atât de frumos! Wordpress, Blogspot...sau orice altceva, sunt doar nişte instrumente. Important este cum le foloseşti!
    Am observat la Blogspot nişte facilităţi foarte drăguţe, pe care nu le regăsesc la Wordpress.
    Rămân la părerea că important este ce scrii!
    Mult succes în continuare!

    RăspundețiȘtergere
  4. Multumesc mult Alexandru!Chestiile dragute de care vorbesti si nepriceperea mea la capitolul tehnica m-au convins sa raman aici.

    RăspundețiȘtergere