sâmbătă, 19 februarie 2011

Cronica de sambata hee hee

E pe sfarsite din pacate si ziua de sambata...
Pe Minimax este un desen animat "Ariciul detectiv".Eu am la mine acasa unul chiar mai dragut.
Astazi am avut nevoie de un mester sa imi scoata partea pe care stam de la un scaun pentru a face o husa.Ce mester mai potrivit decat acesta as fi putut gasi?
Cand ma uit la poza aceasta il vad pe sotul meu cand era mic.Andrei are exact aceleasi gesturi si aceeasi pozitie a corpului cand lucreaza.
                                       
Din Andrei citire:winking
Ieri l-am rugat sa ma ajute sa strang rufele uscate de pe suportul din casa.Asta pentru ce de fiecare data cand am treaba acolo vine si mai mult ma incurca.A incercat el cu un tricou si s-a cam incurcat,dar pana la urma l-a luat.La al doilea la fel si il vad ca da sa plece.
-Ce faci mai?Nu ma mai ajuti?!
El foarte serios imi raspunde:
-Mersi,nu!
Am ramas cu gura cascata uitandu-ma cum se duce inapoi la desene animate.

-Tati!Pe pishul meu il cheama treaba mica.

Ii tineam jucariile lui Andrei in niste cutii de carton urate si terfelite.Am vrut sa ii cumpar la un moment dat niste cutii de depozitare,dar mi s-au parut cam scumpe.Pentru ca jucariile i le tinem in sufragerie deoarece este mai mult spatiu si aici ne petrecem cea mai mare parte a timpului le-am decorat ca sa arate mai dragut.Costuri zero pentru ca am folosit resturi de hartie de ambalat cadouri,scotch(il aveam prin casa)lipici si cutiile de carton.Acum chiar mi se par simpatice.
Cutia pentru cuburi
Cutia cu tot felul de maruntisur caci credeti-ma aduna fooooarte multe.
Cred ca orice poate deveni un pic mai frumos cu putina de bunavointa si imaginatie.
Va dorim o seara minunata!
Va pupam!


8 comentarii:

  1. Cat de priceput e Andruska la manuit surubelnita...deci sunt masca! Bravo micului mester!
    Iar moaca de arici este delicioasa!
    Cum merge consursul de la maini indemanatice?Tin pumnii si zic bafta!
    Pup la voi!

    RăspundețiȘtergere
  2. @Loredana,Multumim!
    @Ana-Maria avand in vedere ca anul trecut in vara a reusit sa desurubeze portita de la scari;cele patru suruburi de la scaun au fost o nimica toata :D
    Legat de concurs...astept cu nerabdare data de 24,cand va avea loc tragerea la sorti.Pupici de arici ;)

    RăspundețiȘtergere
  3. Catrinel, sa-ti traiasca "aricelul". Ce mare este si frumusel... abia astept sa ne vedem...
    Va pup pe toti trei - pardon 5 :))

    RăspundețiȘtergere
  4. ariciul tau e delicios. imi place maxim de el.
    bafta la concurs

    RăspundețiȘtergere
  5. @Vio multumesc!Ma bucur foarte tare ca ai decis sa comentezi ;)Te pupam!
    @Veronica multumesc si sunt incantata ca iti place ariciul.Noi de abia o asteptam pe Mariuca.
    Multumesc!

    RăspundețiȘtergere
  6. La faza cu "pe pişu meu îl cheamă treaba mică" am râs cu lacrimi!
    Are umor Dei! Bravo lui!

    RăspundețiȘtergere
  7. Si noi :))) Ce e un om fara un pic de umor? :D

    RăspundețiȘtergere