marți, 1 februarie 2011

Dei si topoganul

Marele avantaj,de fapt unul din multele avantaje de a sta la casa ete faptul ca Andrei a alergat linistit prin casa,s-a dat cu bicicleta,cu bobby car-ul si a putut tropai cat a vrut.Ieri dorinta lui a fost sa ii bagam "potoganul"in casa.Pentru ca in perioada asta saracul a stat mai tot timpul in casa cu nasul in calculator,urmarind Clubul lui Mikey Mouse am acceptat.Asa ca ...iata un Dei incantat:


Deja era transpirat de la atata urcat,coborat,alergat.Cu ocazia aceasta am observat ca trebuie sa il tundem iar.

Ca de obicei imi este foarte greu sa ma limitez la mai putine fotografii.


Evident ca nu am uitat de pozele promise.In special pentru tine Iuli,deoarece tu ai cerut-o:


Asta e fata pe care a facut-o Andrei cand m-a vazut cu masca pe fata.De fapt asa se uita la mine cand era cat de cat lamurit ca nu am ... cacat (scuzati) pe fata.
 

4 comentarii:

  1. :))))) ce tare....eu imi fac masca cu namol si al meu zice ca-s de la teghirghiol...sau zice ca vreau sa sperii fata.
    andrei e special, stii asta, da? e un frumos foc

    RăspundețiȘtergere
  2. ...ca este avantaj pt.alergat prin casa zici?!da'ca tot ce-i jucarie pt. curte si-i in casa de ce nu zici(sanie,topogan,masina aia mare etc)?!e super ca diversifici modul de joaca si se plictiseste mai putin ,si-i bine ca-ti vin idei...nu degeaba te cred eu o copila minunata,ei...si cate alte calitati da lasa deocamdata sa le stim doar noi!Frumos copil?sau fotogenic?sau si una si alta?da cred ca-i si una si alta,imi pare rau ca nu se vede si cat e de destept,ei?!cine oare nu-i de acord cu mine?!pup tare mult copii si mari si mici!

    RăspundețiȘtergere
  3. :))))) Pozele cu Dei m-au inveselit de-a dreptul! Ce nostim este! Ce mult a crescut si tare frumos mai este!!! Multumesc pentru poze! Va pup!

    RăspundețiȘtergere
  4. @Veronica,iti multumesc!Este special pentru ca este al meu :D
    @Mama,am zis eu sa ma lauzi,dar cred ca daca ma mai lauzi atata devin ingamfata si nu-i bine:))
    @Iuli ma bucur ca te inveselim.Te pupam!

    RăspundețiȘtergere