sâmbătă, 5 februarie 2011

Eu

Am recitit astazi primele mele postari.Ce multe s-au schimbat de atunci!In aceeasi masura s-a schimbat si viata mea;si eu.Unele lucruri au devenit mai bune,altele s-au pierdut,pe altele le-am regasit.happy
Uitandu-ma in urma imi dau seama ca in ultimii ani nu prea am dat dovada de constanta si schimbarile au fost multe,dese...uneori foarte importante.Realizez ca trec printr-o perioada in care inca ma adaptez,ma caut.Probabil si din cauza aceasta incerc atat de multe lucruri:crosetat,decoupage,cusut,impletit...la un moment dat bijuterii din margele,pictura pe sticla si cate si mai cate.Desi de cele mai multe ori nu imi place sa o recunosc sunt ... foarte tanara si intr-un timp scurt am devenit mama si sotie,iar viata mea a luat alta cale decat cea pe care am planificat-o.Din punctul meu de vedere viata mea si-a ales calea cea buna,dar un pic mai grea.Din aceaasta cauza experimentez si incerc atat de multe...Ma maturizez.Este probabil pentru prima data cand recunosc asta (si ultima winking ) si nu ma bat cu pumnii in piept ca sunt deja matura.Intotdeauna am fost si acum cu atat mai mult sunt fascinata si "indragostita" de femeile de 30 de ani.Am senzatia ca atunci este o femeie frumoasa cu adevarat(stilul si l-a conturat,stie ce o avantajeaza si ce nu,nu ii mai pasa atat de mult de ceilalti si e naturala),este implinita,este matura,sigura pe ea...este FEMEIE.Oare asa voi fi?Cel putin asa sper.Eu cand ma gandesc la mine cu greu imi zic femeie si atunci cand o fac imi este greu sa o diger.Inca am uneori senzatia ca "traiesc pe langa mine".
De la cemi se trage starea asta de acum?De la albul,rozul si trandafirii de aici De fiecare data cand cutreier pe cate un blog dintr-asta ma apuca autoanaliza.
Va doresc o seara minunata!


.

2 comentarii:

  1. Crestem si invatam din experienta vietii prin care trecem....Ai sa te redescoperi si la 30 si la 40 si la 50 de ani si ai sa vezi ca fiecare varsta are frumusetea si uratenia ei....avantaje si dezavantaje.
    Incearca sa vezi partea plina a paharului din toate...te ajuta sa stai lucida! :-))

    RăspundețiȘtergere
  2. In toate trebuie sa existe un echilibru si orice are parti bune si mai putin bune.Nu ma mai las prada negativismului...trebuie sa fiu fericita!!!

    RăspundețiȘtergere